Автор Тема: Kia Rio /JB/ 1.5 CRDI 2008 година Не пали  (Прочетена 2648 пъти)

desislav_dancov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
Kia Rio /JB/ 1.5 CRDI 2008 година Не пали
« -: Ноември 07, 2014, 06:45:21 pm »
Здр, Кията не пали/ изгасна за първи път както си вървеше /. С малко спрей и нов филтър горивен запали и работи два дни. Започна да пали трудно на един, два три цилиндъра но след минута си ги нареджда всички цилиндри. Сега вече съвсем спря. Не пали и не пали. Ако някой има идея... може да сподели.

romanpm

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 136
  • седем фута вода под кила и попътен вятър
Re: Kia Rio /JB/ 1.5 CRDI 2008 година Не пали
« Отговор #1 -: Ноември 11, 2014, 07:09:18 pm »
Провери ли свещите , а бензин с~3 бара идва ли на дюзите  8-)
 / Уфф извинете ! Дизел , бил съм замаен ;) /
« Последна редакция: Декември 01, 2014, 09:52:32 pm от romanpm »

rockton

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 123
Re: Kia Rio /JB/ 1.5 CRDI 2008 година Не пали
« Отговор #2 -: Ноември 16, 2014, 10:13:55 pm »
Провери ли свещите , а бензин с~3 бара идва ли на дюзите  8-)
какви 3 бара бензин??? Човека пише Kia Rio /JB/ 1.5 CRDI 2008 година , което ще рече -Дизел ,комън рейл. :)
« Последна редакция: Ноември 16, 2014, 10:16:35 pm от rockton »
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт!  0896 633459 /autoelectronic/

rockton

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 123
Re: Kia Rio /JB/ 1.5 CRDI 2008 година Не пали
« Отговор #3 -: Ноември 16, 2014, 10:24:23 pm »
Започна да пали трудно на един, два три цилиндъра но след минута си ги нареджда всички цилиндри. Сега вече съвсем спря. Не пали и не пали. Ако някой има идея... може да сподели.
-Трябва да се подвърже към диагностичен скенер, и да се наблюдават в живи данни какво е налягането в рейла по време на въртене на стартер, под 160 бара ли е или ако бавно нараства до тази норма няма да запали, най вероятно се е скапал клапанрегулатора за поддържане на налягането в рейла!
Но така от разстояние и тук познават само врачките , иска си коректна диагностика и замерване, без апаратура и измервателни порибори няма да стане.
Това не е автомобил и горивна система о началото на осемдесетте години , че да се оправя с един ключ 13, едни клещи и една отверка!
Та такамммм........ 8-)
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт!  0896 633459 /autoelectronic/