Започна да пали трудно на един, два три цилиндъра но след минута си ги нареджда всички цилиндри. Сега вече съвсем спря. Не пали и не пали. Ако някой има идея... може да сподели.
-Трябва да се подвърже към диагностичен скенер, и да се наблюдават в живи данни какво е налягането в рейла по време на въртене на стартер, под 160 бара ли е или ако бавно нараства до тази норма няма да запали, най вероятно се е скапал клапанрегулатора за поддържане на налягането в рейла!
Но така от разстояние и тук познават само врачките , иска си коректна диагностика и замерване, без апаратура и измервателни порибори няма да стане.
Това не е автомобил и горивна система о началото на осемдесетте години , че да се оправя с един ключ 13, едни клещи и една отверка!
Та такамммм........