Автор Тема: Сервизни периоди на CEED - цени  (Прочетена 23079 пъти)

ndg

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 221
Re: Сервизни периоди на CEED - цени
« Отговор #105 -: Октомври 23, 2013, 06:56:10 pm »
Ако може колегата ndg да каже къде и как се подават тези жалби...
Аз я подадох в деловодството на КМБ през приемчика. Взе я и ми върна ксерокопие с вх.Номер в/у нея.
Дали ще има резултат - ще видим след седмица. Надявам се да се свържат с мен. Ще напиша.
До КЗП не съм писал, тъй като считам, че в КМБ има хора мислещи за клиентска удовлетвореност и нейното повишаване.


kiario2012

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 470
  • KIA RIO 1.4 CVVT 109hp L
Re: Сервизни периоди на CEED - цени
« Отговор #106 -: Октомври 23, 2013, 08:56:40 pm »
В Нисан на Н.Вапцаров има залепени жалбите в книгата за похвали/оплаквания. Под всяка жалба ''някой''/''независим'' е дал компетентно мнение и становище че сервиза е в правото си. ( чак малко нереално, 4 от 5 в полза на сервиза примерно )


KIA RIO 1.4 CVVT 109hp L

Стефан

jorko.b67

  • Почетен член
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1869
Re: Сервизни периоди на CEED - цени
« Отговор #107 -: Октомври 23, 2013, 10:17:35 pm »
Аз съм писал лично до шефа на КМБ , той след 5 минути ми отговори много учтиво , че лично ше задвижи нещата и така до днес чакам отговор...вече повече от 2 години....

kiario2012

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 470
  • KIA RIO 1.4 CVVT 109hp L
Re: Сервизни периоди на CEED - цени
« Отговор #108 -: Октомври 23, 2013, 10:24:38 pm »
Забелязал съм че отношението е добро докато всичко е точно. Ха-хо, хи-хи , докато няма проблеми всички са приятели по фирмите. В момента когато нещо се сговни всеки вдига ръце. Така е - всеки иска да му е леко и да не се поти от проблеми. Другото нещо че всичко е свързано с носенето на някаква отговорност, а аз не съм срещал някой дет' се вика да поеме отговорност и за 10лв ако щете.


KIA RIO 1.4 CVVT 109hp L

Стефан

bongo

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 423
Re: Сервизни периоди на CEED - цени
« Отговор #109 -: Октомври 24, 2013, 12:54:15 pm »
От опит ще ви кажа, че съм писал жалба във връзка с гаранционното сменяне на амортесьор.Смятам че доводите ми бяха основателни и разбира се ми отговориха по e-mail с положителен за мен отговор, че ще бъде подменен гаранционно.Таблото ми също имаше "пъпки" и деформации с времето, но не съм подавал запитване или жалба, а се доверих  на сервиза, където го снимаха и обещаха да запитат....та след 3 год.не чакам вече да ми отговорят.