Добре Дошли във Форума
Колега, в този случай само ще си гадаем. Трябва да се направи диагностика (щом свети чека) и така ще се разбере какво е. Просто причините да не запали един двигател са си много.
Рестартирахме компа,бутахме я,подавахме и ток но нищо не стана.?
Можеш да направиш там на място няколко неща.1. Свали въздуховода над капака за бобините и свещите, извади бобините и после свещите, виг да не са удавени свещите, и после включи 4-рите свещи на местата им вуншно-както са извадени, като корпусът на свещите-резбата да се допита(колкото може по добре) към маса-към метала на мотора!После върти на стартер и някой да гледа има ли достатъчно мощна - ярка искра на свещите!, и дали е в порядъчност 2Х2 тоест 1-4 палят едновременно 2-3 също едновремеменно!2. Има два големи куплунга(конектора) които свързват всичкото електро по двигателя с купето, респективно със Двигателният компютър , намират се на много трудно и неудобно за проверка място, зад двигателя долу ,между мотора и борда към купето от страна на акумулатора, за да достигнеш до там трябва да се свали горната част на смук.колектор и акумулатора...и пак трудно се стига.Там прави окиси от влагата, няма да е лошо да се провери и почисти.3. с което трябваше всъшност да започна, Колата има ли ГАЗ, и ако Да каква?? инжекцион или Обикновенна газова???
Газова инжекция BRC Днеска идва един приятел с 300 зора стигнахме до гаража му (теглиха ме естествено) преди малко ми звънна че колата нямала никъде по нея ток и в понеделник ще търсят кабел да и направят диагностика.
Цитат на: dan4olo в Януари 02, 2015, 03:27:57 pmГазова инжекция BRC Днеска идва един приятел с 300 зора стигнахме до гаража му (теглиха ме естествено) преди малко ми звънна че колата нямала никъде по нея ток и в понеделник ще търсят кабел да и направят диагностика.Браво че сте я Прибрали , голям подвиг е било в този сняг и лед, представям си!Не можах да разбера какво означава Никъде няма ток?Внимавайте да не съсипете Иммо-то, че на спортижа имото е много мъхнато и капризно и се ошашавя от няма нищо.Едно плавно пропадане на напрежението в Акумулатора - до граница под 8 волта си забрявя-губи транспондера, а премахването на Иммо софтуерно от двиг. компютър е много трудна процедура!-BRC е добра система, бих казал една от най добрите, но и те по някога дават дефекти!Разполагам със Фирмената диагностична апаратура за Хюндай-Киа , но най вероятно колата ти се намира извън София и съжалявам че няма да мога да помогна, но поне тук с напътствия бих могъл да помагам.Пиши ако ти дотрябва помощ или звънкай на телефона в подписа ми!
Запалят ли я ще търся професионален преглед и ако ти можеш да го предложиш 200км. нищо не са
Цитат на: dan4olo в Януари 03, 2015, 01:01:58 amЗапалят ли я ще търся професионален преглед и ако ти можеш да го предложиш 200км. нищо не са -Да разбира се, заповядай! , 200 км не са чак толкова голямо разстояние , Но ако ми споделиш от къде си бих могъл да те насоча на по близо до тяб място, имам няколко колеги диагностици приятели за които гарантирам(в различни градове на БГ), които работят със фирмената апаратура за Киа и Хюндай!