И аз имам тъкива вибрации между 2400 и 2900 оборота , и мисля , че се дължи на свещи! в кия и на това нямат отговор само ми казаха ,че се дължало на (газоразпределението или впръскването ) нещо тъкова ,че затова било тъка!
Ха.....Както писах в друга тема преди 2-3 седмици си сложих ГИ...(сам) И при автонастройката се калибрират някои неща...после се държи оборотомера на 3000 об/мин. и така след около 1 мин. ако всичко е Ок ГИ компа се самонастройва ....И в реда както съм описал забелязах същото нещо......на газ...просто мотора се спъва около 2500 оборота....Викам си има проблем с ГИ ...нещо съм оплескал....я да видим как е на бензин......същото....! Така че не е от впръскването....ГИ пръска съвсем отделно от бензинвите инжектори.....По принцип 1.4 CV.... е с два разпределителни вала и 16 клапана...с верига и обтегач...веригата струва към 200 лв. и е дефицитна......налягането на маслото в зависимост от оборотите избутва (обтяга) различно веригата и съответно сходимоста между двата вала се променя .Така се променя и фазата на газоразпределението в зависимост от оборотите......! Имах честа, на един служебен сиид ,да прескочи 9 зъба на веригата и да засрещне клапаните.....Пиленето на главата се отразява на разстоянието между пуловете на клапаните и кобилиците на вала.....Не ми се мисли ако се наложи смяна на гарнитура на мотора...филм без край.....пуловете са 16 бр...колкото и клапаните и са с точен размер..един пул е към 90 лв. умножи го по 16 бр. и сметни колко ще ти струва една грешка с една стотна.....а и неможеш да ги върнеш веднъж монтирани !
Връщам се на темата.....притрисането при мен се усеща само на празен ход както на бензин така и на газ....разлика във вървежа в тоя диапазон няма....Не се усеща и в движение...пък може и да не съм забелязъл ! Тея дни ще сменям свещи и ще пиша дали има ефект...досега трябваше да съм сменил два комплекта ама нейсе.....!