Здравейте ,
реших да ви споделя за следния проблем. Липса на работещо задно отопление на стъклото. Установих го малко след като закупих колата и дори от сервиза където обслужвам колата се опитаха да ме заблудят че то всъщност работи . Но през зимата тези заблуди не работят . Баща ми намери следния линк ( той разбира от руски ) :
http://forum.kia-club.ru/viewtopic.php?t=71611 , та в него накратко пише че повечето случаи проблема се крие в прекъсване на червения кабел носещ + 12волта към отоплението. Понеже преди това бях чувал релето да включва, при натискане на бутона , бях убеден че проблема е някъде по трасето. Та след разглабяне на корите на багажника . Махат се първо тази от към стопа , после голямата и най-накрая средните ( от 2-те страни ) държащи се на винт. Премерихме че лентите би следвало да няма проблем с тях ( т.е. даваха някакво съпротивление . След това при премахване на гуменото уплътнение около кабелите отиващи към багажника , видяхме че всъщност има 2 прекъснати кабела : единия червен ( по-дебел ) и един черен . Черния бързо установихме че е маса , мерейки с общата маса която ясно личеше като сборен пункт от различни кабели закачени с клеми. А червения също го разбрахме че е точно той ( + 12v ) след като видяхме че носи 12 волта , мерейки между него и масата при включено задно отопление.
Направихме снадка ( ползвайки 3 кабела защото бяха по-малки като дебелина ) и след това ги запоихме от 2-та края + термошлаухи и анкерпласт отгоре ( баща ми каза че било по-добре от изолирбанд ) , масата решихме и нея да оправим но този път ползвайки съединение което се ползва за лустер клеми (нещо като цилиндър , който може да се натисне с кримперни клещи към кабела ) , като ние го затиснхме от 2-страни , съединявайки 2 кабела по този начин . Това го направихме понеже цялостния сноп стана много дебел и вече трудно се побираше в гуменото уплътнение ( гуфрирано маркуче )
Ще гледам да прикача и снимки след като им смаля размера
Поздрави