Модели автомобили > Optima

Оптима на газ, течна фаза

(1/9) > >>

elmo:
Здравейте,

харесал съм си няколко Оптими с течна фаза, примерно тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11414815018738276&slink=91bmvl. На външен вид изглежда много добре и вътре пространството ми се струва приятно много. Какви са ви мненията за течната фаза, разходи по поддръжка на колата какви са - ангренаж или с ремък е мотора. Здрави ли са като цяло, това са изпълнения за Корея, може ли това да създаде някакви проблеми - гледам, че надписите са с йероглифи (имам познат с перфектен корейски, но пак ще е тегаво  crazy). Как стой въпросът с частите има ли от къде да се набавят, как са цените. Някакви сериозни дефекти за който е добре да се гледа по автомобила?
Така и не схванах какви са моторите на К5 и К7 и с каква мошност са, в 3 различни сайтоа 3 различни данни дават. Ако някой има преки наблюдения от разхода ще е супер да сподели music .

tosco:
За течна фаза се интересувах преди да туря Газов инжекцион. Ами, разубедиха ме с това, че нашата газ е голяма бливоч.
И гори помпа която се намира в бутилката и цента и е около 300-500 лв. На около 20 К км се приготви за смяна на тази помпа. Иначе, ако газта е читава е добър вариант. Разхода е като на бензин и вдига уж мощноста с около 10%.

petyu:
 Радвам се че колета отключи мн. интересната тема за течната фаза и българската газ. Аз съм собственик на Киа Опирус 12.2006 год. модел мотора е 3,5 бензин ,закупел съм си го лично от Германия с газов инжекцион на Принс (монтиран в Германия нз. дали е така поръчана или е поставен допълнително) не е течна фаза.  Относно газовото -няма никаква разлика абсолютно никаква на бензин и на газ колата върви еднакво добре. Никакво усещане нямам дали е на газ или бензин мощността си е еднаква. Аз живея в Германия тук с немската газ разхода на газ и бензин е почти еднакъв по мои засичания. Когато съм в България ,обаче разхода ми се повишава с  до 3 литра газ на 100км . Такава си е българската газ, бензина е същата работа слаб е ми гори повече колата винаги, когато съм в България разхода ми варира с поне 2-3 литра отгоре, независимо на газ или на бензин карам колата. Газовото ми е оригинално на Принс и доста скъпо. Поддържа всякаква скорост пример по аутобана съм със 150  и изпреварвам скача колата като ужилена на 190 и си изпреварвам безпроблемно. Обаче в България ми прескача на бензин на определени обороти,просто газта е слаба. Относно течната фаза много  зависи какъв е газовия инжекцион, има ли достатъчно майстори които да го обслужват и дали могат да го видят на диагностика. Пример с моя Принс само на 2 места в България могат да му  правят диагностика,или  поне така беше преди година .

petyu:
Проблема с помпата съществува ,но зависи и от модела на газовото . Зависи какъв клас ,модел и производител се подбере такова ще си е и качеството на газовото. Също се гледа и спрямо дадения модел автомобил какво се препоръчва да бъде газовото и с какви параметри. Течната фаза е най-икономична и колата върви много.Брат ми има също Опирус 3,5 с холандски газов инжекцион е-- течна фаза е ! Относно икономичност е супер ,върви наистина много. Проблема е поддръжката ,частите са скъпи, не се намират лесно, диагностика на максимум 1 или 2 града в България се прави и до там . За съжаление от собствен опит мога да ти кажа ,че повреди ли се  нещо по газовото,реално  не са много хората (майсторите) в България ,които ще ти помогнат. Тук подчертавам дебело,че говоря относно холандските газови инжекциони. Просто не са популярни у нас и са мн. рядко срещани както са и с мн. скъпа поддръжка , като цяло са си скъпи, иначе са супер качествени и не са претенциозни както някои професори обясняват в Бг. Вървят с всякаква газ дори с българската ,но се сменят по често филтрите оригиналните да съм по точен.Защото бях със заместител който се разпадна буквално след само 150 км.

smirn0ff:
Привет колега,

гледам че си попаднал на много интересни модели К5 които се продават само в Кореа.
това се води 2.0 LPI, като мощността е 157кс / 6,200(M/T) или 155кс / 6,200(A/T) - това са данните от Корейския сайт http://www.kia.com/kr/vehicles/k5/specifications.aspx
други интересни данни са :
* 2.0 LPI engine (manual 6-speed): Composite Fuel 9.9km / ℓ (city fuel economy 8.9km / ℓ, highway fuel economy 11.5km / ℓ)
* 2.0 LPI engine (automatic 6-speed / ISG): Composite Fuel 9.6km / ℓ (city fuel economy 8.5km / ℓ, highway fuel economy 11.4km / ℓ)

Като гледам това е модел, който е със стандартни екстри само има добавено аудио+блутуут. няма ги лед стоповете, лед дневните светлини, оптичните дълги, най-вероятно няма ксенон, няма супер вижън километражите, няма подгряване на седалките и т.н., но като гледам има климатроник.
Иначе като автомобил колата е много комфортна, автоматика сменя изключително плавно даже и при пълна газ, аз съм на около 50К и до момента имам 2-3 намеси от страна на гаранционния сервиз.
1. познат проблем с окабеляването на алтернатора - оправено за 30мин
2. промяна усилието на ел. мотора на кормилната система
3. натягане на рейката по мое искане

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия