Автор Тема: Оптима на газ, течна фаза  (Прочетена 25101 пъти)

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5688
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #15 -: Април 01, 2015, 02:37:33 pm »
메뉴 - меню

언어- език

영어 -английски

 crazy

reddog

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #16 -: Април 02, 2015, 06:48:01 pm »
Хахах мерси за уроците по корейски .

А за тази какво ви е мнението :

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11427029677324294&slink=9a3diu

smirn0ff

  • Master of KIA
  • ******
  • Публикации: 1694
  • Шеф диригент
    • LKND Inspire LTD
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #17 -: Април 02, 2015, 09:50:22 pm »
Тази е като моята само че е дизел, моята е бензин
Hyundai Genesis 3.8 V6 AWD
KIA VENGA 1.6 CVVL EX 4AT
KIA CEED 1.0 T-GDI GT LINE
KIA VENGA FL 1.6 CVVL EX 6AT
[ex]KIA OPTIMA 2.0 CVVL EX 6АТ
[ex]KIA CEED 1.6 CRDI LX 5MT

reddog

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #18 -: Април 03, 2015, 01:52:12 pm »
И другата разлика с твоята е че тази е от Мизия( където беше залят целия град), а твоята е само евентуално със следи от градушка от София. Като възможността да е наводнена ме притеснява много, и не знам как да проверя това нещо.

Но разводнихме темата

smirn0ff

  • Master of KIA
  • ******
  • Публикации: 1694
  • Шеф диригент
    • LKND Inspire LTD
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #19 -: Април 03, 2015, 09:07:48 pm »
колега, тази която показа с газта в течна фаза според мен е по-добре от този дизел.
единственото, което няма да имаш в сравнение с дизеловата ще е перата на волана за смяна на предавките. Липсата на ксенон и евентуално задни отопляеми седалки е по-скоро пренебрежимо.
Но пък ще имаш вентилирана шофьорска седалка...
Hyundai Genesis 3.8 V6 AWD
KIA VENGA 1.6 CVVL EX 4AT
KIA CEED 1.0 T-GDI GT LINE
KIA VENGA FL 1.6 CVVL EX 6AT
[ex]KIA OPTIMA 2.0 CVVL EX 6АТ
[ex]KIA CEED 1.6 CRDI LX 5MT

raider_SK

  • Новак
  • *
  • Публикации: 18
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #20 -: Декември 11, 2016, 11:38:16 am »
Здравейте колеги,

Виждам, че темата доста време не е активна, но все пак ще попитам дали някой се е сдобил с Оптима на газ (течна фаза)?

Поздрави

levinas

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #21 -: Януари 05, 2017, 02:40:53 pm »
Здравейте,
Искам да ви попитам дали някой си е поръчвал Киа К5 с LPG директно от корейски сайт (например от: http://www.autowini.com) и какви са отзивите? Някой знае ли какво е митото, което трябва да се плати за тази кола?

peposisi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #22 -: Януари 25, 2017, 11:02:57 am »
заддравей те
искам да попитам за мнение за каденза на течна газ ,и за киа оптима
замислил съм се да си такъв модел.някои нещо да помогне.
до сега съм карал само дизели .

raider_SK

  • Новак
  • *
  • Публикации: 18
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #23 -: Февруари 19, 2017, 07:23:07 pm »
Понеже доста хора питат за Оптима на газ (течна фаза), затова ще дам мнение, но за Соната 2011 2.0 (течна фаза) закупена преди 2 години от фирмата срещу Арена Армеец (не казвам, за да не правя реклама).

Изключително здрав автомобил от към ходова част. За 40 000км нищо не се е разтракало, но аз карам доста внимателно!
Газовата система не е дала никакъв дефект досега да чукна на дърво, дори и тази зима като тръгвах рано сутрин за София при минус 18 градуса дори не се замисли и палеше от раз.
Помпа още не съм сменял!
След още 10 000км ми казаха да сменя някакъв филтър за цена 105лв. с труда и то при тях.
Голям плюс е това, че вече хората имат доста резервни части (както и едрогабаритни) и то в наличност!

Единствения минус  е слабата поне според мен шумоизолация, но аз вече си го оправих този проблем с 10 дневен труд и много разглобяване.

Моята я карам с MOTUL 5w40 LPG/CNG  и за 10 000км. може и да ми гори около 300грама (1-2 мм. по малко на щеката)
След шумоизолацията постоянната скорост на магистралата Пловдив-София или Пловдив-Бургас ми стана 150км.ч. и разхода е 11 - 12 на 100, а преди с 110км.ч. ми беше 9-10 на 100.

Правил съм тест драйв на Каденза (К7) и на Оптима (К5) и степенуването като комфорт е К5 ; Соната; Каденза;
Просто при К5 някакси пътя се усеща повече, мога да я сравня като комфортна спорна кола. Сонатата има по плавна возия, а Кадензата (К7) си е доста добро изпълнение.


Сега и аз да попитам като един колега по горе!
Някой престрашил ли се е да поръча автомобил от  www.autowini.com или да е чул някой да го е правил и да сподели впечатления и процедури!

Поздрави


tatar

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #24 -: Февруари 20, 2017, 11:46:13 am »
Добър ден колеги имам един личен въпрос към raider_SK  колко излезе обешумяването като пари за целият автомобил

tatar

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #25 -: Февруари 20, 2017, 11:56:31 am »
заддравей те
искам да попитам за мнение за каденза на течна газ ,и за киа оптима
замислил съм се да си такъв модел.някои нещо да помогне.
до сега съм карал само дизели .


Както оптимата така и кадензата са изключително здрави автомобила и поддръжката по тях е минимална другото за горивото изключително евтин и безопасен автомобил горивния филтър корейците му дават живот от 120 хиляди километра за помпата която е в бутилката е 350 000 км. при положение че за едина бензинова помпа зависимост от производителя и дават живот от 200 000 до 280 000 км. И действително ако отидете при Арена Армеец където има вносители на такъв тип автомобили има и единственият технически грамотен човек можете да попитате него за всички плюсове и минуси за даденият автомобил.
« Последна редакция: Февруари 20, 2017, 11:58:17 am от tatar »

raider_SK

  • Новак
  • *
  • Публикации: 18
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #26 -: Февруари 20, 2017, 01:21:24 pm »
Привет колега tatar,

Знам, че се обръщаш лично към мен и би трябвало да ти върна на Л.С. , но мисля, че и други колеги може да се ентусиазират за това доста полезно начинание.
Материалите са STP 2mm и K-Flex самозалепващ с метално покритие. Около 1/4 от STP-то съм го взимал от форуми, а другата я поръчах от една аудио фирма тук в Пловдив.  Общо всичко ми излезе около 1300лв.

Изолирана е цялата кола. Пода, тавана, вратите, багажник, предния капак, 4-те подкалника и зоната на чистачките под предното стъкло.
Няма да разказвам в детайли, но след цялата процедура (понеже доста се натиска STP-то) може да си вземете един ваучер за Велинград!

А относно човека срещу Арена Армеец мога да кажа само добри думи и наистина е много отзивчив без значение кога му звъня. А вече има и софтуер за четене.


zazduvka

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 268
  • KIA Picanto 1000 cm3
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #27 -: Февруари 21, 2017, 12:35:15 pm »
Може ли подробности за "човека срещу Арена Армеец"....координати, с корейски автомобили ли се занимава...

tatar

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #28 -: Април 21, 2017, 02:34:59 pm »
Здравейте,

харесал съм си няколко Оптими с течна фаза, примерно тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11414815018738276&slink=91bmvl. На външен вид изглежда много добре и вътре пространството ми се струва приятно много. Какви са ви мненията за течната фаза, разходи по поддръжка на колата какви са - ангренаж или с ремък е мотора. Здрави ли са като цяло, това са изпълнения за Корея, може ли това да създаде някакви проблеми - гледам, че надписите са с йероглифи (имам познат с перфектен корейски, но пак ще е тегаво  crazy). Как стой въпросът с частите има ли от къде да се набавят, как са цените. Някакви сериозни дефекти за който е добре да се гледа по автомобила?
Така и не схванах какви са моторите на К5 и К7 и с каква мошност са, в 3 различни сайтоа 3 различни данни дават. Ако някой има преки наблюдения от разхода ще е супер да сподели music .



Относно автомобилите за които запитвате мога да ви дам пълна информация за тях : Автомобилите са с ангренажна верига , 2.0 L мотори , 6 степенна скоростна кутия ,разхода спрямо Корейските производители е 9,2 - 9,8 на 100 км. но в деиствителност е малко повече от наблюдения на познати които употребяват такива автомобили . При 120 - 130 км/ч разхода е деиствително 9,5 - 10 литра на 100 . Както при всеки автомобил така и при тези с увеличаване на скороста се вдига и разхода . При мене се случвало от София до Бургас средна скорост от 168 км/ч разходът ми беше 14 на 100 . Колкото до течната фаза е може би една от най - сигурната система за сега представяне отлично . Помпата която е в бутилката производителите и дават живот от 350 000 км. , докато за една бензинова помпа гаранцията е около 250 000 км.
По новите модели произведени 2014 година вече имат и меню на английски което мисля че за България е един допълнителен плюс .
От вносителите които са при Арена Армеец хората непрекъснато внасят части и за сега няма проблеми с частите на автомобилите които са в гаранция и дори на извън гаранционни те автомобили са на народни цени . Давам пример за едни биалетки 18 лева са оригинални като за едно БМВ 5 най - долнопробните са около 30 лева бройка . Но може да се обърнете към хората които са на Арена Армеец те могат да ви обяснят на дълго и широко всичко което Ви интересува по автомобила . Ще ви оставя телефона на техническия на фирмата защото аз имам връзка само с него . 0877622742 Иван

zeroheat

  • Новак
  • *
  • Публикации: 33
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #29 -: Октомври 20, 2017, 12:48:02 pm »
Здравейте,

харесал съм си няколко Оптими с течна фаза, примерно тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11414815018738276&slink=91bmvl. На външен вид изглежда много добре и вътре пространството ми се струва приятно много. Какви са ви мненията за течната фаза, разходи по поддръжка на колата какви са - ангренаж или с ремък е мотора. Здрави ли са като цяло, това са изпълнения за Корея, може ли това да създаде някакви проблеми - гледам, че надписите са с йероглифи (имам познат с перфектен корейски, но пак ще е тегаво  crazy). Как стой въпросът с частите има ли от къде да се набавят, как са цените. Някакви сериозни дефекти за който е добре да се гледа по автомобила?
Така и не схванах какви са моторите на К5 и К7 и с каква мошност са, в 3 различни сайтоа 3 различни данни дават. Ако някой има преки наблюдения от разхода ще е супер да сподели music .


 
Относно автомобилите за които запитвате мога да ви дам пълна информация за тях : Автомобилите са с ангренажна верига , 2.0 L мотори , 6 степенна скоростна кутия ,разхода спрямо Корейските производители е 9,2 - 9,8 на 100 км. но в деиствителност е малко повече от наблюдения на познати които употребяват такива автомобили . При 120 - 130 км/ч разхода е деиствително 9,5 - 10 литра на 100 . Както при всеки автомобил така и при тези с увеличаване на скороста се вдига и разхода . При мене се случвало от София до Бургас средна скорост от 168 км/ч разходът ми беше 14 на 100 . Колкото до течната фаза е може би една от най - сигурната система за сега представяне отлично . Помпата която е в бутилката производителите и дават живот от 350 000 км. , докато за една бензинова помпа гаранцията е около 250 000 км.
По новите модели произведени 2014 година вече имат и меню на английски което мисля че за България е един допълнителен плюс .
От вносителите които са при Арена Армеец хората непрекъснато внасят части и за сега няма проблеми с частите на автомобилите които са в гаранция и дори на извън гаранционни те автомобили са на народни цени . Давам пример за едни биалетки 18 лева са оригинални като за едно БМВ 5 най - долнопробните са около 30 лева бройка . Но може да се обърнете към хората които са на Арена Армеец те могат да ви обяснят на дълго и широко всичко което Ви интересува по автомобила . Ще ви оставя телефона на техническия на фирмата защото аз имам връзка само с него . 0877622742 Иван


 ;D
И аз много се интересувам от тези автомобили на течна фаза, но колегата tatar ме мотивира да се регистрирам във форума. Колега може ли да ми обясниш, как точно си определил тази средна скорост от 168 км/ч? Изобщо знаеш ли какво значи това? Не ми казвай, че това ти е показвал бордовия комп. след като си пристигнал в Бургас, тръгвайки от София. Това би значело, че доста пъти си карал с над 200км/ч по магистралата. Което е доста противозаконно, а и на самата кола мисля, че максималната скорост по катало и е 210км/ч, така, че цялото това нещо ми се струва много смешно и крайно не реално и затова примерно аз няма как да повярвам и на другите неща, които споделя колегата.

Моля някой друг ако има по скорошни впечатления от фирмите които внасят такива коли на течна фаза, нека  ги споделят. Обслужване, някакви административни разходи и трудности, проблеми ако сте имали и тн. Защото все пак цена от 20 000+ лв. не е никак малка.