Автор Тема: Kia Sorento 2.5 CRDI ръчка гасне в движение и излиза check-а  (Прочетена 17542 пъти)

Milen Minchev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
Re: Kia Sorento 2.5 CRDI ръчка гасне в движение и излиза check-а
« Отговор #15 -: Февруари 08, 2016, 11:03:09 pm »
От дюзите не би трябвало да умира така от раз.Все пак направи компютърна диагностика и ако показва ниско налягане в системата значи е този клапан.
Най- вероятно диагностиката ще ти покаже електронния клапан на помпата и датчика за налягане на рейката. Този клапан не го показва защото е механичен,но в голяма част от случаите той е виновника.Нямам представа колко струва,най-много да е стотина лв.

mitio85

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 141
  • Натискането на спирачки бърка директно в джоба!!!
Re: Kia Sorento 2.5 CRDI ръчка гасне в движение и излиза check-а
« Отговор #16 -: Февруари 12, 2016, 07:49:47 pm »
Моята умираше от раз и не само моята а и много други работя в сервиз все пак  music

gali_km

  • Новак
  • *
  • Публикации: 38
Re: Kia Sorento 2.5 CRDI ръчка гасне в движение и излиза check-а
« Отговор #17 -: Февруари 15, 2016, 07:00:28 pm »
На друг автомобил съм имал подобен  проблем и се оказа запушена цедка в резервоара.

Dolcho

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
Re: Kia Sorento 2.5 CRDI ръчка гасне в движение и излиза check-а
« Отговор #18 -: Февруари 21, 2016, 11:52:15 pm »
Проверих я цедката

rolf

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
Re: Kia Sorento 2.5 CRDI ръчка гасне в движение и излиза check-а
« Отговор #19 -: Февруари 29, 2016, 09:29:06 pm »
Здравей колега. Имах същия проблем. Смених горивния филтър с BOSCH.  След това колата спря да гасне. След това рециклирах дюзи , защото корекциите на дюзите бяха съответно 0,1,2,3 естествено със шлайфане на леглата и нови дифтунги. Сега колата не гасне и не присецва на 4-та по баира. Имам обаче същия проблем с твоя. intake manifold absolute presure ми е постоянно 19 kPa. Според мен това не е нормално. Въпроса ми е към всички - тая кола има ли MAP sensor или няма? И ако да къде точно се намира (ако може снимки) Аз не можах да го открия. Правя диагностика с Универсален интерфейс ELM327 с бутон http://shop.cloud-bg.com/?product=%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD-%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%84%D0%B5%D0%B9%D1%81-elm327-%D1%81-%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BE%D0%BD. Или то не работи коректно или MAP сензора не ми работи според мен. Колата върви добре и ускорява добре, но пали след 4-5 оборота на стартер, което пак според мен е много. При -17 пали, но тресе 5-10 сек. Колега извинявай, че вкарах тема в твойта, но мисля, че проблема е общ. Аз свесен майстор не можах да намеря да ми отговори на тези въпроси. Ако някой помогне ще съм благодарен. По между другото по въпроса с дюзите- много често за да излезне по -евтино, хората само шлайфат легла и сменят дифтунгите. :) и има резултата не е лош. Успех!

mitio85

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 141
  • Натискането на спирачки бърка директно в джоба!!!
Re: Kia Sorento 2.5 CRDI ръчка гасне в движение и излиза check-а
« Отговор #20 -: Март 02, 2016, 12:06:20 am »
Смени си свещите и май няма мап защото турбото е механично

Vigor

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
Re: Kia Sorento 2.5 CRDI ръчка гасне в движение и излиза check-а
« Отговор #21 -: Март 03, 2016, 02:49:22 am »
Здравейте колеги!
Имам сходен проблем: Соренто 2007 светва чека и загасва...изтрихме грешката от компа и така карах няколко месеца напълно нормално без никакъв проблем на работа и ускорение..Сега обаче отново светна и загасна. На лаптопа изписва пак следните грешки:
1. Р062Е
    -неизправност на инжектора или контролната верига на цилиндър 2
    -прекъсва

2.Р0611
    -инжекционна верига неправилно функциониране
    -прекъсва

Въпроса е: Възможно ли е да не е дюзата, а тази верига която изписва и на двете грешки и това една и съща верига ли е - контролна и инжекционна?
Как се оправя проблема и неговото финансово измерение горе-долу.Искам да имам представа преди сервиза.Помагайте.
Благодаря Ви!

rolf

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
Re: Kia Sorento 2.5 CRDI ръчка гасне в движение и излиза check-а
« Отговор #22 -: Март 03, 2016, 10:31:33 am »
При мен когато гаснеше колата при мръсна газ (или поне придърпваше на 4-та по баир) не светваше чека и не записваше никакви грешки. Ако е дюза, то можеш да намериш на старо добре работеща за около 100 до 200лв. Нова виж в e-bay- около 500 лв. В България понеже сме много богати, цената е 1100лв за нова парчето. При смяна обаче ти трябва майстор за леглото да дюзата и нова дифтунга. И правилото е, че по принцип не се прави само една дюза а 4-те заедно, защото след ремонта на 1-а обикновенно следва ремонт на съседната до 3-4 месеца. На твое място , обаче бих потърсил 2-ра употреба за около 100-120 лв. и бих я сменил само едната за да видя ефекта. Дюзата е от 1-во поколение и не се обучава, така че ти трябва само замяна. Ако попаднеш на читав майстор си смени и дифтунгите на останалите 3. Не съм автомонтьор и съвета ми се базира само на личния ми опит. Риска разбира се остава само за теб :) Успех и пиши как са се развили нещата.

Vigor

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
Re: Kia Sorento 2.5 CRDI ръчка гасне в движение и излиза check-а
« Отговор #23 -: Март 05, 2016, 07:25:38 pm »
Благодаря колега! Още се ориентирам,но когато реша проблема ще пиша тук. Моля колегите за още информация който може да даде!

Vigor

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
Re: Kia Sorento 2.5 CRDI ръчка гасне в движение и излиза check-а
« Отговор #24 -: Март 07, 2016, 08:16:53 pm »
Докладвам за решаването на проблема. Оказа се оголен кабел към компа който замасява- оттам компа записва грешки когато си иска,дори губи захранване и съответно гаси машината.Разминах се леко този път-само притесненията ми останаха.Имам за решаване и друг проблем но не е по тази тема!

mitio85

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 141
  • Натискането на спирачки бърка директно в джоба!!!

AlexM

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Здравейте колеги,

аз имам същия проблем със същата модификация 2004г. Преди 7-8 месеца се появи за първи път. Тогава сипах добавка,покарах така известно време за да набие всичко е горивния филтър и го смених. Проблема изчезна ,но явно временно защото преди няколко дни ми загасна два пъти. Dolcho може ли да споделиш резултата при теб и ако може да ми препоръчате майстор в София,който е способен да диагностицира и открие проблема?
Kia Sorento 2.5 CRDI 2004

Dental

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Здравейте,
Нов съм както можете да видите, закупих соренто преди седмица. 2005 година , 2.5 ръчка
колата е на реални 145 000км със сервизна документация от Австрия. Има тук там ръжда но като за немски автомобил е нормално, не е драма .
Получих същия проблем след първоначалното обслужване на колата - водна помпа, ролки, пистов ремък, 4 филтара, масло на двигател и дифовете.
Не мога да кача байр на повече от 2-ра скорост , не мога да изпреварвам, колата просто изключва педала на газта и изгасва!!!  :o
Сега са почивни дни и не мога да направя диагностика, но чета тук за много сериозни проблеми евентуално .

Дали не съм сбъркал с покупката на киата или не е толкова голям и непоправим проблем?!
Карам и едно Ауди А6 2007 година но не ми е правило такива мизерии в движение никога

Поздрави

mitio85

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 141
  • Натискането на спирачки бърка директно в джоба!!!
Здравей колега ако е след първото обслужване а преди това го е нямало виж си горивния филтър! Може да е всичко ниско налягане заради дюзи или запушена цедка в резервоара!

Dental

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Нямаше никакви грижи преди да я обслужа. Дюзи?? Нали уж колата е на реални километри и е доста запазена,  как е възможно: (   тая цедка дано да е тя.  Щях да се пребия със семейството си зарафи този проблем.
Определено не бих закупил отново тази марка.   :((