Автор Тема: модификации  (Прочетена 10867 пъти)

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: модификации
« Отговор #15 -: Януари 19, 2009, 12:12:01 pm »
карах и дизел и бензин преди да си поръчам колата, но тогава не останах впечатлен от дизела, наскоро имах възможността да покарам отново няколко километра дизела и после като се качих в моята определено мога да кажа CVVT ще натупа дизела съвсем прилично, но все пак това най-вече си зависи от човека който кара ;)
хахаха,явно не си натиснал педала както трябва :)

bongo

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 423
Re: модификации
« Отговор #16 -: Януари 19, 2009, 02:02:11 pm »
1.6 CVVT може да се опъне на дизела със 115 кончета на старта, но в еласточност при ускорение от 80 до 120 на 5-та няма шанс.За 1.4 не може да се сравнява по никой показател.Карал съм я и много върви, но все пак разликата е осезаема в сравнение с дизела.

Slumk

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 307
Re: модификации
« Отговор #17 -: Януари 19, 2009, 02:09:51 pm »
Защо само в старта? Аз ако искам да ускорявам бързо като съм със 80-120 няма да съм на 5-та а на 3-та. Тея от шоурума ми казаха, че 1.4 бензин и 1.6 дизел 115 коня вървяли наравно по магистралата от Пловдив до София с гас до ламарината става дума нали.
Skype: Slumky

bongo

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 423
Re: модификации
« Отговор #18 -: Януари 19, 2009, 02:20:33 pm »
никой не казва да си на трета със 80, изрично казах ако си на 5-та и решиш да ускоряваш без да ръчкаш предавките, тогава бенза го няма.а тия от шоу рума и на мен ми казваха че дизела 90 коня вървял точно толкова колкото и 115, ама не.добре че пробвах преди това.ако дизела и бензина 1.4  ги настъпиш за изпреварване от 140 нагоре НА 5-ТА... НЕ НА 2-РА ИЛИ 3-ТА..:-))...1.4 бенза гаранция остава.
« Последна редакция: Януари 19, 2009, 02:30:05 pm от bongo »

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: модификации
« Отговор #19 -: Януари 19, 2009, 02:26:37 pm »
никой не казва да си на трета със 80, изрично казах ако си на 5-та и решиш да ускоряваш без да ръчкаш предавките, тогава бенза го няма.а тия от шоу рума и на мен ми казваха че дизела 90 коня вървял точно толкова колкото и 115, ама не.добре че пробвах преди това.ако дизела и бензина 1.4  ги настъпиш за изпреварване от 140 нагоре НА 5-ТА... НЕ НА 2-РА ИЛИ 3-ТА..:-))...1.4 бенза гарнция остава.
:)Хабсолютно верно.
Незнам как може да сравнявате 2-а двигателя.Само като погледнете въртящият момент,трябва да е ясно ,че няма шансове.Да не говорин,че дизела е на друг принцип на сгъстяване,което бензина няма как да получи ;D

Slumk

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 307
Re: модификации
« Отговор #20 -: Януари 19, 2009, 02:41:59 pm »
bongo, не ми се карай де ахах. За демаража си прав мн ясно, обаче ми е интересно защо ги сравнявате така двигателите. Тая характеристика от 80-120 на пета за колко секунди ги прави мене поне грам не ме интересува. Аз преди да изпреварвам си превключвам на правилната предавка която и да е тя и тогава си правя маневрата. По ваща логика двигател с турбина е по-слаб от такъв без. От 60-80 на 5-та тоя без турбината ще дръпне бая ахах.
Skype: Slumky

bongo

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 423
Re: модификации
« Отговор #21 -: Януари 19, 2009, 03:33:11 pm »
slumk никой не ти се кара бе...не се вживявай!споделяме опита си от карането с различни двигатели.това е.за да не се обиждаш няма да ти говоря на "ти" а ще използвам названието"КИА".та КИА ако иска да ускорява на 2-ра до 130 това и мен не ме интересува, а за това че дизела има турбина е само още един плюс.за тази цел на новите бензинови двигатели им сладат и две турбини даже.тогава няма майтап.а работата със скоростния лост е първо загуба на време, не е гаранция за повече мощност(като я няма от къде) и със сигурност по-вече разход на гориво.отново ще дам примера с ускорение от 140 на горе при бенза и при дизела.
за първи път карам дизел.повярвайте ми.до сега съм карал само бензин.бях се зарекал нафтови печки да не карам.от този дизел съм очарован след 30к., а съм сигурен че има много по-добри.
.

Slumk

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 307
Re: модификации
« Отговор #22 -: Януари 19, 2009, 08:38:56 pm »
bongo, не се чувствам обиден ама грам, нито се вживявам. Просто начина по който си беше написал поста особенно накрая С ГОЛЕМИТЕ БУКВИ (което в интернет означава викане :) ми се стори, че ти се натягаш супер много и се едно си обиден от това което казах. Може да ми говориш и на "ти" и на "бе" както направи, даже така я няма дистанция и по-лесно можем да обсъждаме нещата. А именно затова пишем във форума - да споделяме впечетления, но и да ги обсъждаме. Та по темата, аз не съм съгласен с тебе просто в момента и си изразявам мнението. Дизеловите и бензиновите двигатели си имат плюсове и минуси и не казвам, че единият е по-лош от другия, най-малко казвам, че този на Kia не е хубав. Факт е обаче, че един от минусите на дизеловите агрегати е това, че неможе да се мери по динамични характеристики с бензиновите си еквиваленти. Това за 2-ра до 130 не го разбрах... За турбините на новите бензинови двигатели, също не мисля, че слагат повече от на по-старите. А и има модели и с по 4 турбини. Самоче както всяко нещо и при принодителното пълнене има освен плюсовете и минуси. А именно турболага за който говорех в предишният ми пост и който ти намалява демаража за който ти се хващаш, че е страшно важната характеристика. Тоест ако не ти харесва, че на бензиновият агрегат трябва по-внимателно да подбираш предавките на които караш, то турбинираният е още по-сложен но в малко по друг аспект. И понеже засегна и скоростния лост :) ще кажа, че правилното превключване на предавките освен, че няма да увеличи разхода, то осезаемо ще го намали. Може да избави шофьорът от неприятности, а и ще удължи живота на много чаркове по каруцата. С две думи, по високи обороти не са свързани задължително с по-висок разход и по-голямо износване. За високите скорости чесно казано пак не съм съгласен, но за това, че 1.6 CRDi е хубав и мен ми харесва!
Skype: Slumky

bongo

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 423
Re: модификации
« Отговор #23 -: Януари 20, 2009, 11:00:59 am »
всеки си има мнение по въпроса.аз пък не съм съгласен с нито едно от тези на Slumk.Нека се обясни израза..."турболага намалява демаража".Правилното използване на скоростите наистина намалява разхода но форсирането на двигателя на по-ниска предавка за достигане на оптимална тяга (Nm) със сигурност не е нито икономично нито щадящо двигателя.Новите дизелови двигатели по нищо не отстъпват от бензиновите в динамични характеристики.Това не е само мое мнение.Справки на много места могат да се направят.Излишен е спора, а всеки да сравни въртящия момент на двата двигателите и сам да си направи извода.Ще дам пример:
При нужда от бързо изпреварване от скорост 90 км/ч на 1.6(115) и 1.4, тогава за първия ще е нужно да се подаде газ на 5-та и всичко става за секунди без преминаване на по-ниска предавка.За 1.4 двигателя е абсурд да не се премине на 4-та.Просто 5-та при тази скорост за нужда от ускорение е утопия.Съжалявам ако някой се е засегнал, но е факт.
Бензина е супер но с въртящ момент поне 200Nm.

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: модификации
« Отговор #24 -: Януари 20, 2009, 12:15:46 pm »
дам,затова бензиновите да метяат по някой кулер :) ,чип и разберат за кво става дума :)

Pro style

  • VAG група
  • Експерт
  • *
  • Публикации: 574
  • Kia Pro_Ceed 1.6 CVVT EX
Re: модификации
« Отговор #25 -: Януари 20, 2009, 06:37:10 pm »
тук темата взе да прилича малко на тунинг форум, кой е по по най..... :)

истината е, че всеки двигател е различен и това се усеща най-вече в различни ситуаций, аз лично не си взех дизел заради това, че не ми хареса как се развърта двигателя, т.е. има (според мен) голяма турбо дупка. Някой карал ли е новия сивик 2,2 CTDI, ми мога да кажа, че съм очарован от тази кола, по-добър дизелов двигател няма от него, дори и американците го признаха въпреки че традиционно карат бензинови коли.

Slumk

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 307
Re: модификации
« Отговор #26 -: Януари 20, 2009, 10:52:08 pm »
O.k. прекратяваме спора въпреки, че не се чувствам удовлетворен защото не го решихме :)
Skype: Slumky

ato_boldon

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 141
  • Pro_ceed 2.0crdi EX
Re: модификации
« Отговор #27 -: Януари 21, 2009, 02:21:21 pm »
Само ако ми позволите да добавя...Аз съм карал новия Civic 2.2 и въпреки, че избрах КИА (заради цената) Хондата е един клас отгоре по отношение на динамика! Такаче дизелите могат да са и доста добри ;) (особено с чип ;) )

aris

  • Spammer
  • *****
  • Публикации: 816
  • Pro Cee'd / Audi A1 TFSI S-tronic 7 automatic
Re: модификации
« Отговор #28 -: Януари 25, 2010, 11:48:52 pm »

aris

  • Spammer
  • *****
  • Публикации: 816
  • Pro Cee'd / Audi A1 TFSI S-tronic 7 automatic
Re: модификации
« Отговор #29 -: Януари 25, 2010, 11:51:52 pm »