Автор Тема: Оптима на газ, течна фаза  (Прочетена 23948 пъти)

Kia_

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #30 -: Януари 04, 2018, 04:05:12 am »
Честита Нова Година и от мен!
Много безаварийни!

Гледам от няколко дни Киа и Хюндай с течна фаза, повече ми допадат КИА, регистрирах се във форума за да получа повече инфо, но изглежда няма много ентусиазирани собственици след като пост на колега от преди месеци не е предизвикал внимание.

Аз в момента карам Субару Форестър 2004та година с ръчна ск.кутия но сега търся автомат седан след 2013та и предвид "съвместните" дейности на Субару с КИА обмислям да взема Оптима или Соната, тъй като и парите им са доста по приемливи. Разгледах вариантите - течната фаза е доста интересно предложение.
В мобиле.бг има оферти на човека срещу Арената, виждам че е писал търговска печалба 1500 долара, които не коментирам, но какво излиза поръчка на кола по избор и не е ли малко странно една кола на 3-4 години, при това сравнително луксозна да струва 6 хиляди долара на пазара в Корея  :o
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11511712485226902&slink=5pdhiy

По груби сметка с всичките плащачески истории колата идва крайна цена около 11 хиляди долара, което е двойно на цената в Корея.
Точно този модел и модификация ми харесва доста на външен вид, бих се радвал на мнение от собственици, особено от такива които НЕ карат със средни скорости от порядъка на 170 км/ч.

И 2ри въпрос - заслужават ли си тези CEED-чета, държат ли на газ и как са откъм мотор и ск.кутия?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11504355148740440&slink=5pdi27

Поздрави на групата!

NNenkov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #31 -: Януари 25, 2018, 08:38:53 pm »
Здравейте,
от известно време и аз проучвам въпроса с внос от Корея и по-конкретно от autowini.
Цените, като цяло на колите са доста евтини, хората имат добър support, но проблема е че от пристанището, което товарят до БГ пътуват само кораби с контейнери и трябва да се качи една кола в контейнера и цената не се връзва. Другият вариант е Ro-Ro кораб (цената е на кубик) до Пирея и от там до БГ да се докара транзит с някакъв сухопътен транспорт.
 Нещата за които знам тук към момента, като такси са:
 - Технотест - 960лв.
 - Такса в министерството на транспорта - 110лв.
 - Мито 10% - за което четох, че има спогодба за безмитна търговия, но гледам че търговци които внасят искат 10% мито.
 - ДДС

Останалите неща са стандартни, като регистрация на друг автомобил мисля.

Въпросите при мен, които останаха е дали може да се регистрира като N1 и да се ползва ДДС-то и да се регистрира като служебен автомобил.

Ще се радвам някой, който е минал през този път да сподели опита и къде с какво трябва да се внимава.


hristo_bgh

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #32 -: Януари 26, 2018, 01:38:04 pm »
И аз се чудех за N1 (oпределено моментът е Технотест) ... но си мисля че ако е излезнала с хомологация М1 и без съществени промени , едва ли ще може изведнъж да стане N1.
Много ще се радвам някой да ме опровергае.

NNenkov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #33 -: Януари 26, 2018, 05:36:32 pm »
Вече разбрах N1 няма начин да стане. Някой, който го е правил да знае други такси, които излизат по този път?

hristo_bgh

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #34 -: Януари 26, 2018, 08:33:32 pm »
Защо да не става ?  До каква информация си се добрал, колега?
Аз чух за друга организация, която може да издаде сертификат за хомолация ... ще проверя дали е слух или не и ще пиша .

NNenkov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #35 -: Януари 29, 2018, 10:44:45 am »
Питах 1 от фирмите, които внасят такива автомобили, но това не може да се счете за 100% достоверно.
Проучвам все още въпроса и ще пиша ако имам нова информация.

zeroheat

  • Новак
  • *
  • Публикации: 33
Re: Оптима на газ, течна фаза
« Отговор #36 -: Септември 19, 2018, 05:49:53 pm »
Тези фирми дето внасят коли директно от корея, само на газ, не фалираха ли вече?
Питам защото работих близо до един "шоурум",не знам как да го нарека. И по едно време  фирмата се изнесе. Надписи, коли, офиси, всичко. Доста бързо стана.
Тъй като и аз ги проучвах известно време и счетох, че не са на сметка, си рекох, че и други хора са  си направили тея изчисления и никой не ги купува и са фалирали.
Така ли е наистина или още си съществуват, може би са се преместили на друго място?