Модели автомобили > Sportage

Kia Sportage 2 в Пловдив

(1/13) > >>

Йонуц:
Здравейте,

Създавам тази тема с идеята всичките горди собственици на Sportage 2 от Пловдив да обсъждаме евентуалните проблеми с колите, мнения, контакти за добри сервизи, снимки на тяхните коли, ниво на оборудване и.т.н.  ;D

valentindb:
Добра инициатива колега.Темата си я открил ти за това само ти предлагам тъй като има като цяло доста малко теми във форума темата ти да стане за цяла България щото така или инъче явно сме малко.Ако нямаш нищо против ще си допълня по-късно мнение и за моя Спортидж 2-разход на гориво, първоначално обслужване, проблеми сервизи във Варна. Поздрави от Варна :)

Моята е :Спортидж 2/2005г. Дизел автоматик 112 к.с. Много съм доволен от пътното-асфалтово поведение на колата.Много добре стъпва в завоите не е меко а стегнато .Не се клати изобщо и като цяло имаш усещането, че караш много стабилен автомобил.Моята за сега не трака и на скърца никъде.

Обслужване: първоначалното-ремъци,ролки,ангренаж, водна помпа , масла на диференциал и скоростна кутия всичко ми излезе 800 лева.
Сервиз във Варна: Димов Карс-препоръчвам го много старателно момче.Той е собственик но работи заедно с работника си и винаги оглежда всичко внимателно и последователно.

Проблеми:  На студен старт след запалване много ми тракат дюзи или повдигачи.Никой не може да каже какво е точно. След като загрее колата работни много добре и тихо и всеки се изненадва, че шумът изчезва но на студена много се чува въпросното тракане.Повечето които я чуха го оприличават на шум от кофти дюзи. Дюзите ги закарах на Стенд оказа се, че са рециклирани с неоригинални части но стенда показва стойности, като Нови за това ми казаха да не ги пипам по-добре. При връщането на дюзите сменихме и дефтунги и така но тракането на студен двигател си остана. Другият е проблем някакви шумове като резонанс  в долната част от Гърне или нещо друго които не мога да установя от къде са и е адски дразнещо при високи обороти чува се като нещо което е затворено в буркан и ръмжи.Махнах катализатора и сложих резонаторно гърно но проблема си стои.

Разход: Градско във Варна брутално градско без булеварди само студена кола по тесни улички и на къси разстояния 13-14 Нафта. За съжаление моето каране в града е такова.Не я настъпвам но просто живея в центъра и карам на къси разстояния и в брутални задръствания. От Киа ми казаха че разхода е ок. Може би ако карам така наречното градско по Булеварди ще падне на 11-12 което си е по каталог но за мен това не се води градско.

Това е от мен ако някой иска да пита или сподели нека пише в темата.Дано да има развитие.

Йонуц:
Добро утро,

Определено си прав, малко сме найстина. Тогава нека всичките колеги с този модел от цялата България да си пишат мненията. Като гледам в форума няма супер много теми относно по сериозни проблеми с колите, или сме малко или колите са супер здрави, или може би и двата варианта  ;D.

Йонуц:
Здрасти,

Мерси за полезната информация. Аз лично не съм вече фен на дизели, имам лош опит с една френска марка ( Ситроен ) и от тогава да не видя повече. Може би дизела на Кия не е като дизела на Ситроен, но за всеки случай не купувам дизел  повече.

Както писах преди, моята е купена преди 10 дена, 2007 Бензин 2.0 ръчна и газ. За 10 дена мога да кажа че съм много доволен. Пича от които купих колата ( не е купена от автокъща ),  я купи от Италия ( от къде другу ) преди месец и половина. Купих колата регистрирана, с гражданска, с каско и обслужвена.  Има фактура от Кия Пловдив за следните части:

Диагностика двигател - 40 лева
Оглед ходова част - 30 лева
Филтър маслен - 11 лева
Масло моторно - 3,5 литра по 18 лева/ л.
Техническо обслужване - 24 лева
Дифтунг пробка картер - 0,80 лева ( даже не знам какво е това )
Ремък ангренажен - 40 лева + смяна 112 лева
Ролка отяжна - 65 лева
Ролка спомагателна - 24 лева
Ремък пистов ( 3 на брой ) - 35 лева общо
Въздушен филтър - 11 лева
Свещи запалителни -  ( 4 на брой ) - 23 лева + смяната 16 лева
Тампон предна стабилизираща щанга -  ( 2 на брой ) - 12 лева + смяната 24 лева
Задни накладки - 30 лева + смяната 32 лева

Общо: около 720 лева.

Проблеми: освен където съм сменил днеска дюзите на газовата ( 520 лева  %) ) други проблеми няма. То бива да има след толкова сменени части.

Разход: понеже пича от Ланди ( газовата ) днеска ми каза че ако дюзите са за смяна влияе много върхо разхода, така че още не съм засичал правилно разхода, имам предвид след смяната на дюзите. Това следва да стане следващите дена и за газта и за бензин.

Дълго пътуване планувам в септември, около 1000 км отиване връщане и ще мога да кажа и на дълъг път каке.

Това е от мен.

Спортидж2005:
Здрасти, моята Кия е от 2005, газ- бензин, ходих до Холандия миналата година по това време и от там си я избрах. Газовата е VIALLE- течна фаза. Разхода ми в комбиниран режим е около 11, а ако карам с 90-100 км. извънградско ми пада на 8. Е като включа климатика и карам по- бързо ми се вдига на 9-10 до 11.Засега съм много доволен- сменил съм обичайните неща + задни биалетки. Има лек дефект- чува се звук между 1500 и 2000 оборота, приличащ на дрънчене на ламарина, когато настъпвам повече газта. От прочетеното тук там стигнах до извода, че проблема е в притискателния диск на съединителя, който е много често срещан, но не пречи на движението и затова така си карам, вече свикнах :) Като дойде време да сменям съединителя, се надявам че ще се оправи.
Да допълня, че смених и свещите + кабелите, защото почнаха да ми излизат грешки в компютъра, колата взе да прекъсва при подаване на газ, особено на 1 и 2 скорост и разхода се вдигна до 14/100 докато разбера къде е проблема.Купих си и това устройство, много е удобно и виждаш много параметри от работата на колата, трие и грешките..
http://sklad66.com/cms/Multiecuscan-ELM327-Bluetooth.html

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия