Добре Дошли във Форума
Зависи от де ще е внос.Мойта е италианка с дилърски ГИ BRC P&D.Грам ръжда няма. 2009 12 е първа регистрация. Фейса сие фейс тоест само външно е по различна.Ако има начин я покарай на дълго трябва да включва леко и с усещането ще щрака /намества отривисто не знам как да го нарека/ при около 1500-2000 оборота при 2 или 3 предавка се появи едно притракване като аванса на стар автомобил да не те стряска /детска болест е/ моята вече от както аз я карам надхвърля 40000 к. Си го има това "притракване" и нити се оправя нито се влошава. С течение на времето ще се научиш да сменаш предавките на над 2000 оборота и тогава ще го чуваш по рядко. Имаго и при близнака и Тусон на хюндай.Ако има и круйз контрол тогава кефа е пълен, аз вече почти не ползвам педала на газта на дълго.Абе доволен съм много от колата.Ако ти се появи едно "стържене" като от накладки и го чуваш отзад в дясно значи лагера и семерината на муфата са предали богу дух. Лагер около 8-10 лв семерина 2-3 лв. Ако не са ти наврени ръцете в гъза и имаш основни инструменти за 2 часа си ги сменил. /Единственото по специално нещо е дълбок камък 30 мм.Успех и безпроблемно каране. Пуснал съм някъде из форумите как се сменя лагера и семерината. В офф роуд форума със сигур ост за тук не помня да ли съм побликувал.
Колегата е бил кратък , точен и изчерпателен - аз от три години карам същия модел - първа регистрация септември 2010г. и съм доволен - да не е пъргава , дори леко тромава е , но се справя с неравности и калпав черен път отлично - естествено не е пълноразмерен джип просто отличен СУВ с много добър разход на гориво
Здравейте, колеги От два дена съм собственик на kia sportage 2.0i 2009 с фабрично газ(brc).Всичко е ток, но днес се заслушах в работата на мотора и чух, че бензиновата помпа не спира да работи като е на газ. Не трябва ли като нагнети налягане да спре? И също така как работи газовото? Благодаря предварително за помощта.П.С. съжалявам, ако вече има подобна тема