Автор Тема: Трудно пали като е загряла колата  (Прочетена 3935 пъти)

plamen spasov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 46
Здравейте колеги! От изветно време се появи проблем с палнето. Като е студена пали веднага и като загрее върти та се къса докато запали, а има гориво. Понеже съм от Стара Загора и отидох в сервиз на КИА и ми кзаха, че от толкова въртене съм скапал стартера и бавното плеане било от задръстен горивен филтър. Смех филтъра отремонтираха стартер и първите 3 ден палеше като бензинка и пак започна да пали бавно като загрее. Нчмам идея вече на какво се дължи това. КИА СОРЕНТО 2002, 140к.с. автомат. Благодаря предварително!             

ilinchov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 42
  • ilinchov
Re: Трудно пали като е загряла колата
« Отговор #1 -: Май 20, 2017, 03:50:55 pm »
Здравей. Предишната ми кола беше рено Сценик и тя правеше такъв номер от време на време като е загряла, оказа се датчика на Хол защото от мизерията клеясваше и даваше грешна инфо при запалване. Размърдахме го и малко с ВД 40 го напръскахме и изкара още 4 год. докато я продадох. На киата не знам има ли и къде е...
Sorento, 2500crdi, 2003г., автомат

roumen4o

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
Re: Трудно пали като е загряла колата
« Отговор #2 -: Май 23, 2017, 07:19:38 am »
Прилича на датчик колянов вал.

plamen spasov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 46
Re: Трудно пали като е загряла колата
« Отговор #3 -: Юни 01, 2017, 04:38:44 pm »
Вчера пробвах като е загряла да подкача с ръчната помпа и пали доста по бързо. Казаха ми да не е от ГНП имало някакво клапънче и изтървало нафта като загрее колата, но как да съм сигурен, че е тя незнам. Казаха да я охладя с вода и да пробвам да запаля и ако запали веднага значи е от нея. Имам случаи в които като е загряла си пали нормално но е много рядко и това пък ме навежда за някой датчик.

dj_kosta

  • Новак
  • *
  • Публикации: 38
Re: Трудно пали като е загряла колата
« Отговор #4 -: Юни 01, 2017, 10:27:59 pm »
Здравейте, при мен това се получава лятото при големи жеги и градско каране. Когато я изгася и искам да я запаля първо ми светва на таблото лампата за наличие на вода във филтъра, и когато завъртя малко се почуди дали да запали. До сега винаги е палила.

plamen spasov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 46
Re: Трудно пали като е загряла колата
« Отговор #5 -: Юни 26, 2017, 01:20:27 pm »
Сложих клапанче за нафтата да не би да  връща, но продължава да пали нормално когат си иска. Остава да пробвам с датчика на ХОЛ пък дано е оправи.

plamen spasov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 46
Re: Трудно пали като е загряла колата
« Отговор #6 -: Юли 01, 2017, 07:49:46 am »
Здравей те! Вече мога да затворя темата по моята болка по колата. Оказа е че 2-та дюза не бачкала както трябва и затова ми е правила този проблем. Сега доволно мога да кажа че пали на четвърт. Благодаря все пак за съветите.

zazduvka

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 268
  • KIA Picanto 1000 cm3
Re: Трудно пали като е загряла колата
« Отговор #7 -: Юли 04, 2017, 10:07:51 am »
Е не я ли хванаха тая дюза още при първото ходене в сервиза на КИА ?

plamen spasov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 46
Re: Трудно пали като е загряла колата
« Отговор #8 -: Юли 17, 2017, 08:03:10 am »
Ами не! Почнаха на пронципа на изключване. Първо ме накараха да си оправя стартера и да сменя горивния филтър. После да видим горивната помпа да не да изтърва гориво. Аз е ядосах и си взех колата и се оказа че мои познати са едни от най-добрите в областа на дизеловите двигатели. След няколко часа колата ми беше готова и пали като нова. Излагация в сервиза на КИА в Стара Загора.