Може да е HOLD функцията или пък O/D (overdrive) също я означават. Когато е активиран задържа текущата предавка и не сменя на следваща (може да се ползва примерно при изпреварване или спиране на скорост). Какво става като го натиснеш? Остава ли натиснат или някакъв индикатор на таблото да светва?
O/D - това е както каза Over Drive. Скоростната кутия се ограничава до предавателното число на двигателя. От там на горе се води овердрав - Въртящия момент на двигателя спрямо кутията е 1:2 или 1:3 (много грубо). Смисълколелата се въртят много повече от колкото двигателя може да им даде. Съответно в тази предавка колата мощността и е 2 или 3 пъти по малка.
При мен ....
L - ограничава на първа. Основно се използва при ползване на бавни и сериозен терен или на нормална раздатка и голямо спускане ... опасно в което не искаш да вдигаш повече от 30. Включва ограничителя под 45 км/ч
2 - помага страхотно при продължителни спускания. Ограничава кутията до 2 предавка колата се движи с до 65 км/ч. Имай предвид че ако от D минеш на 2 и се движиш с по висока скорост, кутията няма да реагира въобще. Ако намалиш до 65, чак тогава ще се включи орграничителя.
O/D - Овърдрайв - ограничава до 3 предавка. Това е 1:1 мощност/въртящ момент.
D - катери на горе. Поне мойта стига до 5. От около 65 - 68 минава на 4 и след 85 - 88 минава на 5. Това е при нормално потегляне без натискане на газта до дъно.