Автор Тема: Гасне многократно при студен старт Киа Соренто 2.5 2004г.  (Прочетена 3135 пъти)

Славчо

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Здравейте колеги. Нов съм във форума и влязох, защото търся помощ с моята Киа. Преди няколко месеца си купих въпросния джип. Счупиха ми една свещ при смяна на свещите. После ми свалиха главата и я монтираха (остана да свети индикацията на таблото, но във форума четох за този проблем и изглежда няма решение все още). Сега имам проблем при паленето. Принципно колата пали от раз, също и при минус 12 градуса , но при такива ниски температури угасва след около 20,30 секунди ... независимо какво правя (форсирам я , подавам леко газ). Угасва и при 2500 оборота. Първия път като угасне после запалва с много въртене , но пали все пак. Като се дигнаха температурите около нулата запалва пак без да угасва. Закарах я на монтьор , там и се направи диагностика и ми се каза, че нищо и няма на колата. Оставих му я и пак е палела без проблеми при температури около нулата. Сменихме филтри, масла, взех нов акумулатор (стария се изтощи). Прибрах си я , но сега при ниските температури ми угасва по същия начин и не мога да я запаля изобщо. Също така есента ми се е случвало да гасне в движение при рязко подаване на газ, след което не мога да запаля и я чакам 15 минути и чак тогава запалва. Четох темите във форума обаче не знам какво и е : регулатор или датчик на налягането на горивото, датчик колянов вал, дюзи(закарах колата на водородно почистване и слагах добавка), проблем с входящия въздух :? Сега изобщо не мога да я запаля. Ще съм много благодарен, ако някой ми помогне да реша проблема.
« Последна редакция: Януари 11, 2017, 11:58:25 am от Славчо »

любомир

  • Новак
  • *
  • Публикации: 30
Здравей колега,така като чета имам чувството че не достига гориво като количество във смисъл малък дебит на помпата.
соренто 2.2 дизел автомат 2010

Славчо

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Благодаря за съвета. Ще мъча да я запаля и да я закарам някак до сервиз да погледнат помпата. Може нещо да се е задръстило, сипвах мръсна нафта няколко пъти преди време ... Ще пиша като има развитие.

tools

  • Новак
  • *
  • Публикации: 24
Колега,в момента имам подобен проблем с едно канго ,смяна на свещите , добавка и още куп други стандартни процедури не дадоха резултат.
Сетих се и монтирах на входящата нафта към помпата прозрачен маркуч и нещата се изясниха-въздух в нафтата.Не съм го оправил заради студа,но предполагам , че оттам ми прави тези проблеми,които описваш при твоят автомобил.

Aleks_G

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
Здравей колега, имах подобен проблем с моето Соренто. При подаване на повече газ гаснеше в движение. Оказа се че филтъра за нафта, който е разположен в самия резервоар (резервоара е под задната седалка) беше задръстен и колата не може да се захранва нормално с гориво, особено когато се подаде повече газ. От там някаква защита сработва (която ти пази помпата да не изгори при липса на гориво предполагам) и колата автоматично гасне. В сервиза ми казаха, че е често срещан проблем, защото резервоара има някакво покритие от вътрешна страна, което след около десетина години запозва да пада и люспичките от него попадат в горивото и после във филтъра. Почистиха, промиха, смениха и сега работи без никакъв проблем. Най-вероятно това ти е проблема. Успех!

Славчо

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Благодаря на всички. Обнадежден съм ,че ще стане работата : ) Ще пиша при резултат.

bocho

  • Новак
  • *
  • Публикации: 19
Смени и горивния филтър, намира се на горивната помпа.

Славчо

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Чак сега колата почна да върви нормално. Монтъорите зимата ми сипаха добавка и колата уж взе да върви, но не за дълго. Почна в движение да гасне многократно. Чудиха се и занесохме дюзите на проверка само. Оказа се че и 4-те били за ремонт. Като не върви няма как -  1100 ремонта на 4-те дюзи. След извесно време пак почна да гасне в движение като колата поработи малко. Оказа се че наистина има задръстване в помпата. Обаче горивния филтър на 2000 км. се бил скапал и пропуснал твърди частици до ремонтираните дюзите и пак наранил повърхностите на 2 от тях (впръсквачите) и няква клапа. Айде още 400лв. Сега колата върви. Ще видим до кога. Снимка на задръстването в прикачения файл.