Автор Тема: 4х4  (Прочетена 3024 пъти)

RumenAleksiev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
4х4
« -: Януари 13, 2017, 10:03:15 pm »
здравейте наскоро си купих kia sportage и искам да попитам няколко въпроса относно 4х4 и по точно кога,колко и как да го карам някой ми казват да не карам повече от 40km/h други може и с повече а искам вие да ме посъветвате имам kia sportage 99 година бензинов двигател 2.0 16v 128kс

господин

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
Re: 4х4
« Отговор #1 -: Януари 16, 2017, 09:00:15 am »
няма кои да ти отговори във форума са само читатели гледаи пробваи не е хубаво със сигурност над 30 дакараш на 4 по 4  абе то маи не ти трябва все пак някъде ако закъсаш абе пробваш

rmk

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 1316
  • KIA Sportage III - D4HA
Re: 4х4
« Отговор #2 -: Януари 16, 2017, 01:04:19 pm »
Специалистите по 4х4 влизат във форума веднъж на няколко месеца и затова доста ще почакате за отговор. Междувременно защо не пробвате да потърсите в съществуващите теми. Примерно тази:
http://www.kia-bg.com/smf/index.php/topic,3689.msg37162.html

Като цяло Sportage 1 би следвало да се кара предимно на задно задвижване (което е основното му) и да включваш предния мост само при нужда (примерно вече си се окопал някъде или виждаш голяма кал или сняг пред теб и мислиш, че можеш да закъсаш. Съответно свършат ли лошите условия и вече си решил да караш по-бързо (примерно както си писал над 40) - само на задно.

don_pepone

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
Re: 4х4
« Отговор #3 -: Януари 23, 2017, 11:01:23 pm »
Привет и от мен.
Има мследното питане- след като спортидж 2 е с електронно управляемо 4х4 и е предимно на предно предаване, то ако колата се поднесе или и приплъзне някоя гума в завой, то включвали си сама останалите гуми да прехвърли към друго колело (с повече сцепление) както повечето Халдекс базирани системи или ако нее натиснат бутона awd lock не се включва задният движещ мост (условно казано).
Гледах разни клипове как с пуснат "блокаж" катерят насам натам по калища и баирчета и ми стане интересно че при 3 гуми стъпили на земята и една в въздуха- върти яко тази без сцепление и доста трудно потегля колата.
За мен е по-важно да зная че в завой с какват ои да е скорост мога да разчитам че и 4те гуми ще се включат при нужда и ,че ЕСП-то ще си свърши работата посредством тях (като теглещи,а не само с спирачка), понеже това е доста важно при зимни условия и мокър път.
Другот оважно за проходимостта е да мога в 30-40 см пресен сняг да си мина от вкъщи до главния път- нямам идея и намерения да газя в калища и да се правя на "горски"