Привет и от мен.
Има мследното питане- след като спортидж 2 е с електронно управляемо 4х4 и е предимно на предно предаване, то ако колата се поднесе или и приплъзне някоя гума в завой, то включвали си сама останалите гуми да прехвърли към друго колело (с повече сцепление) както повечето Халдекс базирани системи или ако нее натиснат бутона awd lock не се включва задният движещ мост (условно казано).
Гледах разни клипове как с пуснат "блокаж" катерят насам натам по калища и баирчета и ми стане интересно че при 3 гуми стъпили на земята и една в въздуха- върти яко тази без сцепление и доста трудно потегля колата.
За мен е по-важно да зная че в завой с какват ои да е скорост мога да разчитам че и 4те гуми ще се включат при нужда и ,че ЕСП-то ще си свърши работата посредством тях (като теглещи,а не само с спирачка), понеже това е доста важно при зимни условия и мокър път.
Другот оважно за проходимостта е да мога в 30-40 см пресен сняг да си мина от вкъщи до главния път- нямам идея и намерения да газя в калища и да се правя на "горски"