Автор Тема: Киа Соренто гасне в движение и не може да пали на стартер.  (Прочетена 2903 пъти)

KUM4o

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Пиша темата не с въпрос, а с решение на проблема с моето джипче. Преди 2 седмици за 30км изгасна 16 пъти в движение. Като го натиснеш да върви над 2500 оборота веднага гаснеше и светваше чека на двигателя. След около минута палеше веднага на стартер и пак същото ако го натисна. Като пристигнах тръгнах от резервоара и цедката беше много задръстена. Почистих я и за няколко дена нямаше проблем докато в един момент отказа да пали. Върти си стартера, но никакъв живот от двигателя. Като го закачим и го дръпнем достатъчно е няколко пъти да се завъртят гумите и пали от раз. Веднага след загасянето на мотора като започна да въртя се усеща как се мъчи да запали, но не може. Закарах го на самоход до сервиз като повече от 40-50км/ч не можеше да развие, защото гаснеше. По време на движение забелязах обилно пушене на черен дим от ауспуха. След 1 ден ми се обадиха от сервиза с не добре работещи дюзи на 1ви и 3ти цилиндър, от което налягането в рейката пада и компютъра гаси мотора. Сега чакам от бош 2 нови дюзи и джипа отново ще е в играта.

benji

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
Според мен няма да е зле да се смени и горивния филтър.

Жоро

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 101
  • 2,5 CRDI AT 170 Hp
Не казвай хоп преди да си прескочил. Искрено ти желая да си намерил решение на проблема, но за съжаление практиката показва, че не винаги това което са ти казали в сервиза и си отремонтирал води до решение.

KUM4o

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Така след първите 400км от както джипа излезе от сервиза мога да кажа, че това не е моята кола. Работи отлично няма никакви проблеми вече, а и консумацията на гориво значително се подобри. Всичко ми струва 1490лв сменени са дюзите на първи и трети цилиндър с чисто нови на бош и задни дискове с накладки.