Автор Тема: Въпрос относно температурата на прегряване на дизел  (Прочетена 20730 пъти)

wolf_882

  • Новак
  • *
  • Публикации: 38
Предварително се извинявам, ако темата не съм я пуснал в правилния раздел .Колеги , имам въпрос , към запознатите, става въпрос за кия карнивал 2.9 црди 144кс, 2002 , някой има ли представа, след колко градуса прегрява , и пука глава или издухва гарнитурата, че тази операция я правя 3-ти път (гарнитура глава)Първи път изгнила тъбичка на второто парно под купето , капала и прегряла, втори път забил термустат на затворено, трети път блока е чугунен отделя ръжда и капачката на тялото на термостата насъбрала ръжда и блокирала на отворено и изхвърлила водата през раширителя ... :Д и се видях в приключения  , и съм решил на първи кръг на един от маркучите да го прережа, и да сложа отделен датчик , с уред в купето който да показва реална темература, тъй като корееца е забил датчика най горе до главата, и като спадне водата , не минава през него и тои си отчита нормално, но после на джоба излиза ненормално :Д , въпроса е че нз капризния дизел колко му е нормалната темература на работа, прави ми впечатление , че когато всичко е 6 стрелката седи една идея , под 90 градуса , а именно нещо към 86 градуса  , и след колко градуса прегрява , за да знам точно какъв датчик да търся спрямо темературата , благодаря предварително.
« Последна редакция: Март 16, 2017, 09:35:53 pm от wolf_882 »

wolf_882

  • Новак
  • *
  • Публикации: 38
Така за инфо на колеги  , отговора го намерих от един стар дизелджия, дизела прегрява на около 105 градуса, лошото май при всички корейски дизели е че, между 90 и 105 г  стрелката седи и не мърда и по никакъв начин не сигнализира за прегряване, а мъде ли към червеното изведнъж значи е подминала 105 , вече е ясно че гарнитурата е дала фира . Инфото не е точно 100 процента, но ако някой се е зблъсквал с това да сподели . За да е потвърдена информацията

evgeniboy

  • Новак
  • *
  • Публикации: 15
Колега имам я същата киа и като ми се спука и на мен тръбичката за задното парно и изтекла водата, вдигна ми малко над половината (а по принцип седи малко под половината) стрелката на водата. Колата изведнъж отказа да върви, всъщност работи , върви с 5 км. на обороти , но не можех да дам газ. Така изминах 3-4 км. до сервиза. Пристигам аз там и маркучите надути ще гръмнат още малко....майстора вика "ебаси мамата" . Отвори капачката, тя няма грам вода....изтина , сипахме и вода и колата се възстанови от самосебе си. Друг е въпроса , че спряхме назад парното, че тия тръби са скъпи. От цялото това нещо ми стана ясно , че колата си има някакъв авариен режим против прегряване, та се ччудя при теб защо не е включил???