Още една интересна тема за разглеждане. Много колеги тази тема ги стряска, като смятат, че колите им по този начин ще се счу
пят, ще се повредят и т. н. С ваше разрешение ще поразсъждавам малко върху това. Нали никой не си мисли, че за всяка отдел
на марка и нейните модификации се създават нови двигатели. Много марки и техните модификации се правят с един и същ дви-
гател, но с различни параметри. Как се постига това ? При производството на всеки един двигател се остава така наречения ин
женерно-производствен резерв, който е достатъчно голям. Именно на тази база се правят двигателите на различните модифика
ции на една и съща марка. Това се постига само чрез компютърния софтуер и неговите модификации - използване на производствения запас. Така че на всеки един двигател, особено дизелов, може да се направи РАЗУМЕН тунинг в рамките на оставената резерва, без това да се отрази пагубно на двигателя. Това е от мен. Ако темата представлява интерес на колегите, то моля за вашите мнения и всичко каквото вие имате по темата
НА ВСИЧКИ МНОГО, МНОГО БЕЗАВАРИЙНИ КИЛОМЕТРИ С ЛЮБИМАТА МАРКА !!!