Други > Дискусии/ Съвети

Съвет за Стоник

(1/3) > >>

Емо:
Здравейте. Решил съм да купувам Стоник. Това, което знам, че искам, е бензин. Колебанията са ми между 1.2 и 1.4. От една страна 1.2 би трябвало да е по-икономичен, но дали няма да е минус при 4 човека с багаж и леко катерене по пътя? От друга страна гледам, че 1.2 се слагат и на по-големи автомобили като Кашкай и Каджар, които са с около 200-300кг по-тежки. Заслужава ли си да се вземе 1.4 или разликата в парите да я дам за повече екстри? Някакви съвети? Предварително благодаря на отзовалите се.

fuego:
Според мен 1.2 ще е слабичък за това купе. На Рено и Нисан 1.2 моторите са турбинирани, а този на Кия е атмосферка. 1.4 е по-добрият вариант. А най-добре ще е с турбинираният еднолитров мотор.

blake:
Нали си го разгледал добре преди покупката? Щото и аз така преди да излезе официално, се бях навил бая, ама като го видях на автосалона, рязко се отказах - тотална пластмасарка, за толкова пари - ко?не! Освен това, даже няма и автоматик, но аналогичния Хюндай Кона - същата работа, а най-напърчените модели стигат до 60+ хиляди... трагедия. Виж, много ми хареса Ниро-то на автосалона...

Емо:
Имам някаква предубеденост към трицилиндровите двигатели. От това, което съм чел и чул, казват, че били небалансирани, по тази причина с повече вибрации, при които и амортизацията настъпва много по-бързо.
Иначе аналогичните, не само Кона, но и Каптюр, Мока , Екоспорта и т.н. те хем са трицилиндрови в повечето случаи, хем са и по-скъпи, а и нямат толкова екстри на по-ниски нива оборудване, както при Киа-та. Та затова се спрях на този модел. Със съответните колебания до последния момент.

vlady1:
Аз бих взел 1,4 без да се замислям.
Определено 1,2 са слабички двигатели.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия