Автор Тема: Смяна на масло в скоростите и някои друг въпрос.  (Прочетена 2452 пъти)

zero

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
Колеги рових в нета и тубата ама освен за диф и раздатки за ръчната кутия  не намерих ни снимки ни клип ни инфо в мануалите къде са пробките , предполагам като легна под колата ще ги видя но предпочитам да съм подготвен. И още един въпрос за имобилайзера, нормално ли е като дам контакт лампата да не гасне но колата пали, а когато лампата изгасне колата неще да пали, и причината да се случва това?

zmiori

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 218
  • KIA Sportage 2009г. 140 магарета ама газирани.
Пробката на СК е отзад на кутията. Ако повдигнеш леко предницат ще източиш старото
масло много по добре. Пробката за наливане е на един тъмен капак.
При мен като завъртя ключа свети автомобилчето с ключ в него. Моята пали от втория път
отдавам го на ГИ някоя от дюзите не затваря добре. Пропуска малко и пълни систрмата с газ като опиташ да палиш подава и бензин и ги меша.
Ако я угася на бензин след това пали от раз.
Ама сега е топло и много не ми дреме акумулатора върти като бесен.
Ако можеш помогни и после го хвърли в морето.

zero

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
Не видях че си ми писал :) намерих ги пробките да, тая и намерихме проблема за паленето, може би и при теб да е подобен, можеш да си направиш един елементарен тест и веднага ще разбереш. Проблема на наща се оказа изпускащи мембрани на изпарителя и гълта газ през маркуча за вакума и като я угасиш всичката останала газ в тръбата от клапана до изпарителя се изпарява и по тоя маркуч пълни колектора, съответно иска бая въртене на стартер докато глътне малко кислород за да запали. тесваи го по следния начин, запали колата изчакаи да обърне на газ и с едни плоски клещи стисни тънкото маркучле за вакума на изпарителя дето отива в колектора, ако колата продължи да работи и не изгасне то изпарителя не е виновен и наистина може да търсиш проблем в някоя дюза, особено ако сутрин като откачиш маркуча за газта към реиката от там не излезе никво налягане. Ако колата изгансе като стиснеш маркуча значи и ти си за мембрани на изпарител ;) п.п. Имам оригинални напречни греди за колата ако ги искаш моя човек ги дава за 50 лева, сега ще пусна обява в форума.

zmiori

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 218
  • KIA Sportage 2009г. 140 магарета ама газирани.
Ще експериментирам разбира се.
Ще погледна и гредите въпреки че имам някакви остана ли ми от предния джип.
Благодаря.
Ако можеш помогни и после го хвърли в морето.

zero

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
Те днес се продадоха, пиши после какво е станало с теста.

zmiori

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 218
  • KIA Sportage 2009г. 140 магарета ама газирани.
Работи и след като е "стиснат" маркуча. Даже го извадих и запуших щуцера към колектора и пак работи.
 Почти съм сигурен за дюза защото ако я угася на бензин на другия ден пали на четвърт. За сега ще е така на есен ще се ходи при Младен в Разград. Иначе коня си е супер. за 3 дни и намятах 1000 км. с доста каране из Родопите. Разхода е много приличен. На магистралата скорост около 130-140 на места при изпреварване 160 от Пещера /заредено до горе на Лук-а/ до Търговище заредено на Лукоил на Долапа/ по километраж 333 км. заредих 42,5 лт.
На отиване до Лукоил преди Пазарджик ама спокойно каране а и след Пловдив на места и с 70-80 км/ч заради дъжд даде малко над 10 /10,4/
Повече не искам от колата само това къркорене между 1000-2000 оборота при ускорение и то на 1-2 и 3-та и наи вече в завой направо почти не го усещам.
Всичко ше е супер.
Ама и аз малко съм виновен колата си иска обороти а аз се мъча да я карам кат дизел. Предната джипка бе бензин но имаше доста жилаво моторче и максимален въртящ момент на около 2500 об. и още не мога да свикна тази да я държа в обороти.
Ако можеш помогни и после го хвърли в морето.