Автор Тема: Зареждане на акумулатора  (Прочетена 2642 пъти)

Spike

  • Новак
  • *
  • Публикации: 12
Зареждане на акумулатора
« -: Август 22, 2018, 12:23:15 pm »
Здравейте, колеги! Имам въпрос относно колко волта трябва да държи колата запалена без нищо включено по нея? Моята врътка от 14,8 до 15,4 максимум. Мисля че не е нормално май! Водих я на майсторченца, сменен генератор (алтернатор или динамо) и пак си е така. 14,8 като я форсираш до 15,4в.
Някакви идеи
Благодаря


Кия Соренто 2003, 140кс

« Последна редакция: Август 22, 2018, 12:31:21 pm от Spike »

zmiori

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 218
  • KIA Sportage 2009г. 140 магарета ама газирани.
Re: Зареждане на акумулатора
« Отговор #1 -: Август 22, 2018, 04:11:23 pm »
И какво е свършил тоя момък като няма промяна?
Да не би да ти е кофти уреда с който мериш? Пробвай с друг.
Ако можеш помогни и после го хвърли в морето.

kik

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
Re: Зареждане на акумулатора
« Отговор #2 -: Август 22, 2018, 04:50:27 pm »
При майстора мерихте ли?Акумулатора в ред ли е?Доколкото знам нормалното напрежение е 13,8-14,2V.

Spike

  • Новак
  • *
  • Публикации: 12
Re: Зареждане на акумулатора
« Отговор #3 -: Август 22, 2018, 05:47:03 pm »
Няма проблеми, пали без да се замисли и да мерено е с няколко уреда и по OBD пак същото. Някой казват за ремък други че 14,5-14,8 било ок а 15,2 не било много над тези норми. Но като се замисля ми трещят крушките а като сложа Led лампички не изкарват и по 5мин. Да не говорим че ми изхвърлиха и маслото понеже не сложили маркуча на помпичката отзад на алтернатора. Изключвам диоди и реле и ролка понеже е сменен алтернатора... Остава ремък ми казват или акумулатора да е пробил клетка... Но ако е пробил ще пали кофти или хич. Та искам да попитам за мнение някой нещо може ли да каже :(

Жоро

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 101
  • 2,5 CRDI AT 170 Hp
Re: Зареждане на акумулатора
« Отговор #4 -: Август 22, 2018, 09:20:08 pm »
При изправен автомобил генераторът и релето трябва да подават към акумулатора 14.0 волта. Отклонението е +- 0.2 волта. При посоченото зареждане - 14.8-15.4 волта акумулаторът трябва да кипи. Проблема най-вероятно е в релето, което при повечето съвременни автомобили е заедно с четките на генератора. На Киата не знам как е, но предполагам, че е така. От хлабав и буксуващ ремък може да подава по-нисък волтаж, но не и по-висок. drink
П.С. Това с маркуча на генератора не го разбрах. При изправно реле и генератор няма разлика от оборотите. При включване на голям консуматор може да падне напрежението за секунда-две, но после трябва релето да го върне в норма.
« Последна редакция: Август 22, 2018, 09:25:43 pm от Жоро »

marinrr

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 67
Re: Зареждане на акумулатора
« Отговор #5 -: Август 23, 2018, 06:45:20 am »
Единственият източник на напрежение над нормалното може да е  генераторът. Само там е проблемът!

Изпратено от моят TINATRADE с помощта на Tapatalk

Марин Райковски