Други > Дискусии/ Съвети

Раздуто табло на ceed

(1/2) > >>

Гаргамел:
Здравейте на всички, това ми е първи пост в форума, та да се представя.  Димитър се казвам. 39г. Снажен левент - 187см от глава до пети, ама като клекна съм доста по-нисък.
Хобито ми са моторите и пчелите.
Мразя 3 неща: да няма ток, махмурлука и зимата(бяла и студена,напомня ми на едно бивше гадже финландка).
От няколко дни съм горд собственик на kia ceed 2.0 Cardi 2008.г. Много се кефя на колата, предстои ми смяна на ролки, ремъци, масла и филтри.  Ако може да ме ориентирате за каква сума да се подготвя. Надявам се някой да се е сблъсквал и с един чисто естетически проблем който много ме дразни. Отлепено е таблото на колата към стъклото. Не знам как да го обясня, затова прилагам снимки:




Ако някой има идея как да го залепя, ще му бъда много задължен.
Поздрави!  drink

Митето:
Олей. Такава раздувка не бях виждал krivogled
Най-добре, търси друго табло %)
Миже да минеш през киа, го щракнат и те %)

mironski:
Моето бе още по-зле.
Свалено и подлепено, притискане със щипки, подложки и други приспособления. Отне една седмица (не съм си давал зор, защото карах с друго). Ако ще се взема друго табло, да се внимава да е същия модел в средната част (при радиото, там имат малка разлика)
Понеже от жегите се разлепя самозалепващото тиксо (да го ....... в инжИнера), се свива и самата материя. Няма припасване в първоначално състояние.
Точно там, по цялата дължина около въздуховода съм поставил черни самозадържащи "тапи-щипки".
Успех.

Гаргамел:
Благодаря, колеги. Явно таблото ще се сваля.
Тези които са я правили тази гимнастика, ако може да споделят за някакви тънкости, скрити болтове или щипки за които да внимавам.
 

mironski:
Ще се маха средната част над  тунела и скоростния лост.
В подлакътника се маха подложката и там се виждат болтовете.
От двете предни колонки, емблемите за аербег се откопчават и се развиват болтовете, за да може да се отстрани декоративната част на колонката.
Разкопчаване на двете страници на таблото, до двете врати. Да се внимава с ключа за изключване на пасажерския аербег.
Развиване на де що има видий и болчета.
Отстраняване на жабката.
Отстраняване чрез издърпване на средната част на таблото.
Отстраняване на пластмасата около корвилния прът.
Отстраняване на сенника на арматурното табло.
Отстраняване на самото арматурно табло.
Покрай скоростния лост също има видийки. Изважда се кожения маншон отдолу и се виждат.
При разкачен акумулатор се разкача пасажерския аербег от инсталацията. По-добре още в началото да се направи разкачването на акумулатора.
След премахването на средния "тунел" и радиото се виждат две шепи болчета и видий.
Предната въздухоотвеждаща решетка се разкача с малко сила и късмет , на странични щипки е. Там може да се срещне трудност с кабелчето за светодиода, но е постижимо. При сглобката е добре да се подвърже с кабелче и да се придържа до монтажа.
Таблото излиза с придърпване към вътрешността на автомобила за да се освободят предните водачи-държачи.
Може да съм забравил нещо, но това е основата.
Поздрави и успех.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия