FACEBOOK СТРАНИЦАТА НИ
По принцип тези модели са направени доста опростени и евтини за поддръжка.Едно обслужване което включва масло, филтър маслен, нафтов, въздушен и филтър купе са около 120-140лв.Пистов ремък евентуално 35лв. антифриз около 15лв. дискове накладки 50-100лв. Общо взето няма скъпа част.По принцип много е важно как е гледана колата преди това, за да не ти се наложи "Скъп ремонт"Този модел няма демпферен съединител, а си е обикновен твърд около 250-300лв.Дюзите са BOCSH, които при евентуален проблем се рециклират около 100-120лв. на дюза.Частите по предницата и задницата са х15-20-30лв.Скоростите сякаш са здрави, не съм чувал да има някой проблем.DPF филтър също нямат само на катализатор са.Общо взето са здрави коли с евтина поддръжка, ако се гледат добре ще карат много.Това е което мога да кажа. Ако бъркам нещо или има и още информация да сподели колега.
Кои са тея vag-джии Нищо вечно няма!
Е те са пичове от край време, но основно се занимават с климатични системи. Там им е силата!Щом посещаваш форума, драсни на mitko dvd за такива въпроси.
П.С. Като "возия" някой може ли да сравни двата модела?
Имам 1.6 GDI а шурето има I30 . Никаква разлика не намирам нито във возията, нито в шофирането. Дори не мога да кажа, защо Хюндай е по-скъп от Сийд-а Интериорът на Киа повече ми допада, отколкото рози на Хюндай
Seat защо е по-евтин от vw