Обикновенно /не казвам че и при спортич 1 е така/ има 2-3 винтчета които са насочени нагоре в "козирката" на арматурното табло. Най лесно задане се гънеш като глист ползвай огледалце. С къса отверка обикновенно кръстата развиваш винтовете и издърпваш декоративната рамка около приборите. След това ще видиш как точно е захванато самото табло. При всички случай ще излазе напред малко, него напъвай. Ако километража е с жило е доста тегаво защото ще трябва да откачиш него /предполагам че ще се затрудниш доста. След това всички букси/конектори и таблото е в ръцетети. От там на татък внимателно и прецизно подменяш всички видимо изгорели лампи иглеждаш всички писти по платката за корозия или прекъсвания на същите чретегни всички болтчета който държат стрелковите прибори имай в предвид че те са и контакти за самите уреди.
И най важното всичко това на откачен акумулатор.
Ако решиш да тестваш какво си свършил закачаш таблото буксите и тогава акумулатора в противен случай ще ти светне еар бега и ще трябва да ходиш някой да ти го "угаси" цената определено е над 20-25 лв.
В такъв случай ще се загуби смисъла от твоето човъркане за икономия на същата тая сума.
Успех.