FACEBOOK СТРАНИЦАТА НИ
Аз имам KIA Ceed 1.6 CRDI 2010г. facelift. Колата няма демпферен маховик и DPF филтър
Само да добавя, че на първа генерация на края на facelift-та (2010-2012) започват да монтират DPF филтър.ПП моята е 115 кс
ЗдравейтеИ аз съм се загледал по СИИД комби дизел. Може ли да резюмираме за 1,6 дизеловите мотори. До колкото разбрах от 2008ма до 2012та са горе долу еднакви. С верига, хубави дюзи, турбо с променлива геометрия, без ДПФ, без скъп маховик на съединителя. Само конете са различни, съответно 90, 115, 128. Моля поправете ме ако греша. Аз лично видях 2 много прилични бройки със 6 скорости 115коня, с климатроник и круиз контрол, и двете 2010г. И двете бяха под 10 000лв. Но тъй като са от автокъщи, почти съм сигурен, че са на над 300 000км. нищо, че на едната пише 100 000 и малко. И затова искам да съм подготвен какво ще ми изкочи като допълнителни разходи.Благодаря предварително!
Цитат на: zeroheat в Април 11, 2019, 10:24:57 amЗдравейтеИ аз съм се загледал по СИИД комби дизел. Може ли да резюмираме за 1,6 дизеловите мотори. До колкото разбрах от 2008ма до 2012та са горе долу еднакви. С верига, хубави дюзи, турбо с променлива геометрия, без ДПФ, без скъп маховик на съединителя. Само конете са различни, съответно 90, 115, 128. Моля поправете ме ако греша. Аз лично видях 2 много прилични бройки със 6 скорости 115коня, с климатроник и круиз контрол, и двете 2010г. И двете бяха под 10 000лв. Но тъй като са от автокъщи, почти съм сигурен, че са на над 300 000км. нищо, че на едната пише 100 000 и малко. И затова искам да съм подготвен какво ще ми изкочи като допълнителни разходи.Благодаря предварително! 128кс няма, има 140кс, но те са с маховик и ДПФ вероятно. Наскоро си купих такава 115кс 2010г, ако те интересува нещо конкретно питай. Ти само на фейслифтовия модел ли си се спрял, или гледаш и преди това т.е. 2007-2009?