Автор Тема: Въпрос за Сийд 2007-2012. Имат ли DPF и демпферен маховик?  (Прочетена 6918 пъти)

mihr

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 53
Здравейте.
 Четох из форума, но никъде не намерих информацията която търся, затова реших да създам нова тема.
  Както се разбира от заглавието, въпроса ми е за дизеловите мотори 90 и 115кс дали са със DPF филтър и демпферен маховик. До колкото знам, моделите преди фейслифта 2007-2009 конструктивно са само с катализатор и плътен маховик (т.е. обикновен, който не се сменя със съединителя в повечето случаи) Някъде бях чел предположение, че фейслифтовия модел 2010-2012 със 6 степенната ръчна скоростна кутия, има демпферен маховик и DPF филтър. Много ще се радвам ако някой колега знае и отговори категорично на въпроса ми. Колите са супер и затова си търся Сийд от тези години и не знам точно към кои да се ориентирам. Притесненията са ми точно за тези детайли защото са доста скъпи и вечните проблеми с тях. Ако имат, ще се радвам всеки да сподели своя опит какъв е бил проблема му, как го е решил и колко му е струвало.
 Предварително благодаря

pepihan

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 62
  • 1.6 CRDI SW
Колега, до колкото знам дизеловите мотори 90 и 115кс, независимо от 5 или 6 степенна ръчна скоростна кутия, са с обикновен маховик (моята е 2008г. 1,6 115к.с. и смених съединител). За по новите години не знам как стоят нещата с DPF филтъра, но това лесно се установява-поглеждаш под колата и ако има гърне в което влизат тръбички, значи е с DPF. Успех!

Zlaten

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
  • 1.6-SW CRDI
Аз имам KIA Ceed 1.6 CRDI 2010г. facelift. Колата няма демпферен маховик и DPF филтър  :)

mihr

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 53
Аз имам KIA Ceed 1.6 CRDI 2010г. facelift. Колата няма демпферен маховик и DPF филтър  :)
Благодаря голега, вече ме нави да си купя такава киа  ;D

Zlaten

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
  • 1.6-SW CRDI
Само да добавя, че на първа генерация на края на facelift-та (2010-2012) започват да монтират DPF филтър.
ПП моята е 115 кс

kia fan

  • Новак
  • *
  • Публикации: 23
А как стоят нещата с 2.0 crdi ?

mihr

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 53
Само да добавя, че на първа генерация на края на facelift-та (2010-2012) започват да монтират DPF филтър.
ПП моята е 115 кс
Колега Zlaten, как да разбирам това "първа генерация на края на facelift-та (2010-2012)". От кой месец и година натам знаеш ли, че аз съм харесал една фейслифтова юни 2010г?

Колега kia fan, до колкото съм чел из форума оставам с впечатлението, че  2.0 crdi имат DPF филтър и демпферен маховик. На DPF филтъра проблема му е главно градското каране, както съм аз. Ако горе-долу веднъж месечно се кара на дълъг път той тогава се регенерира. Или по-точно, регенерацията протича напълно, когато колата се кара с постоянна скорост с около 3000-3200об/мин в продължение на 15-20мин. На демпферния маховик проблема му е честото превключване на скоростните предавки. Успех
« Последна редакция: Януари 28, 2019, 12:13:30 am от mihr »

Zlaten

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
  • 1.6-SW CRDI
Някаде от края на 2010г. имат DPF,  "това лесно се установява-поглеждаш под колата и ако има гърне в което влизат тръбички, значи е с DPF."

dilqn98

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 54
Брат ми имаше такава 2012г. производство 90к.с. Нито DPF нито демпфер. Слагат ги вече на следващите след 2013г. или на 2.0CRDi

radkof

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
Здравейте,

Карам 2.0 CRDi 2008-ма. С демпферен маховик е и смяна на съединител излиза доста... За сметка на това колата е много пъргава :) DPF мисля няма.

zeroheat

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
Здравейте

И аз съм се загледал по СИИД комби дизел. Може ли да резюмираме за 1,6 дизеловите мотори. До колкото разбрах от 2008ма до 2012та са горе долу еднакви. С верига, хубави дюзи, турбо с променлива геометрия, без ДПФ, без скъп маховик на съединителя. Само конете са различни, съответно 90, 115, 128. Моля поправете ме ако греша.

Аз лично видях 2 много прилични бройки със 6 скорости 115коня, с климатроник и круиз контрол, и двете 2010г. И двете бяха под 10 000лв. Но тъй като са от автокъщи, почти съм сигурен, че са на над 300 000км. нищо, че на едната пише 100 000 и малко. И затова искам да съм подготвен какво ще ми изкочи като допълнителни разходи.

Благодаря предварително! :)
« Последна редакция: Април 11, 2019, 10:49:06 am от zeroheat »

mihr

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 53
Здравейте

И аз съм се загледал по СИИД комби дизел. Може ли да резюмираме за 1,6 дизеловите мотори. До колкото разбрах от 2008ма до 2012та са горе долу еднакви. С верига, хубави дюзи, турбо с променлива геометрия, без ДПФ, без скъп маховик на съединителя. Само конете са различни, съответно 90, 115, 128. Моля поправете ме ако греша.

Аз лично видях 2 много прилични бройки със 6 скорости 115коня, с климатроник и круиз контрол, и двете 2010г. И двете бяха под 10 000лв. Но тъй като са от автокъщи, почти съм сигурен, че са на над 300 000км. нищо, че на едната пише 100 000 и малко. И затова искам да съм подготвен какво ще ми изкочи като допълнителни разходи.

Благодаря предварително! :)
128кс няма, има 140кс, но те са с маховик и ДПФ вероятно. Наскоро си купих такава 115кс 2010г, ако те интересува нещо конкретно питай. Ти само на фейслифтовия модел ли си се спрял, или гледаш и преди това т.е. 2007-2009?

zeroheat

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
Здравейте

И аз съм се загледал по СИИД комби дизел. Може ли да резюмираме за 1,6 дизеловите мотори. До колкото разбрах от 2008ма до 2012та са горе долу еднакви. С верига, хубави дюзи, турбо с променлива геометрия, без ДПФ, без скъп маховик на съединителя. Само конете са различни, съответно 90, 115, 128. Моля поправете ме ако греша.

Аз лично видях 2 много прилични бройки със 6 скорости 115коня, с климатроник и круиз контрол, и двете 2010г. И двете бяха под 10 000лв. Но тъй като са от автокъщи, почти съм сигурен, че са на над 300 000км. нищо, че на едната пише 100 000 и малко. И затова искам да съм подготвен какво ще ми изкочи като допълнителни разходи.

Благодаря предварително! :)
128кс няма, има 140кс, но те са с маховик и ДПФ вероятно. Наскоро си купих такава 115кс 2010г, ако те интересува нещо конкретно питай. Ти само на фейслифтовия модел ли си се спрял, или гледаш и преди това т.е. 2007-2009?

Благодаря за корекцията. Мотора е 126 коня, но е бензинов :) моя грешка

Относно фейслифтовите, гледам предимно тях защото искам да има темпомат и да е със 6 скорости. Считам, че това би ме облекчило значително при по дълги пътувания. Сподели как мина обслужването на твойто откъм пари за части и труд.

zeroheat

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
Да помогна на хората, които в момента търсят, понеже аз няма да мога да купя поне до октомври. Отсял съм 2 бройки които според мен са читави и на много добра цена:

https://www.mobile.bg/11555317666953626

https://www.mobile.bg/11553261306042320

На мен лично 2рото повече ми допада заради цвета.

И ми възникна едно питане. Какво точно означава "Eco Dynamics", което го пише отзад на врата на багажника?

smirn0ff

  • Master of KIA
  • ******
  • Публикации: 1730
  • Шеф диригент
    • Inspire Communications LTD
Еco Dynamics т.е. дизел със stop&go сигурно
Hyundai Genesis 2015 3.8 V6 AWD
KIA VENGA 1.6 CVVL EX 4AT
[ex]KIA CEED 1.0 T-GDI GT LINE
KIA VENGA FL 1.6 CVVL EX 6AT
[ex]KIA OPTIMA 2.0 CVVL EX 6АТ
[ex]KIA CEED 1.6 CRDI LX 5MT