Автор Тема: Sorento 2.4i JC - опитва се да прегрява?  (Прочетена 2112 пъти)

mitko.be

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
Sorento 2.4i JC - опитва се да прегрява?
« -: Април 27, 2019, 07:02:22 pm »
Имам колата от скоро. Днес направих първи тест извън пътя. Забелязах, че когати качвах един баир не особено стръмен на трета бавна около 100м колата стигна до стрелката на температурата застана на чертата след тази на би трябвало да седи. Антифриза е на ниво. Някакви идеи? Тормозил съм коли много повече от това и никога не са мърдали от 90 градуса?  :o


mar_tod

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 60
Re: Sorento 2.4i JC - опитва се да прегрява?
« Отговор #1 -: Април 28, 2019, 09:13:06 am »
А сети ли се да провериш двата маркуча които влизат в радиатора дали са еднакво топли ?
Ако не си, другия път ги провери и ако единия е студен термостата ти със сигурност е за смяна .

mitko.be

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
Re: Sorento 2.4i JC - опитва се да прегрява?
« Отговор #2 -: Април 28, 2019, 11:25:01 pm »
Не съм се сетил. Нужно ли е колата да минава оптималната работна температура или е необходимо просто да е загряла до нея за да направя теста?  :o

В тази тема един колега казва, че е нормално единя маркуч да е топъл, а другия студен?
http://www.kia-bg.com/smf/index.php/topic,3854.0.html
« Последна редакция: Април 28, 2019, 11:37:38 pm от mitko.be »

mar_tod

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 60
Re: Sorento 2.4i JC - опитва се да прегрява?
« Отговор #3 -: Април 29, 2019, 09:15:18 am »
Ами слушай го какво казва този колега тогава, пък после заедно с гарнитурата на главата ще смениш и въпросния термостат и ще разбереш, че при оптимална работна температура двата маркуча трябва да са с почти еднаква температура, даже и перката на радиатора трябва да включва от време на време .

mitko.be

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
Re: Sorento 2.4i JC - опитва се да прегрява?
« Отговор #4 -: Април 29, 2019, 07:09:37 pm »
Направих тест и маркучите са с почти една температура.

Но се оказа, че колата губи антифриз. Долял съм около 300-400мл за 200км. Сега налях пак до максимум за да засека втори път за сверка. Течове няма. Някой път пуши бяло, някой път не.  sorry