FACEBOOK СТРАНИЦАТА НИ
Здравейте. И аз да споделя разочарованието си и некоректността от фирмения сервиз на Киа. Преди две седмици се обадих по телефона да си запазя час, като предварително обясних подробно на човека с който говорех какъв е проблема. Попитах ясно колко ще струва този технически оглед на колата за диагностициране на проблема и в зависимост от това колко ще струва ремонта, ще преценя дали ще я ремонтираме или не. Отговора им беше "30 лв ще струва откриването на проблема". Умишлено си запазих час в началото на деня, за да има време да се ремонтира през деня и след обяд да си я взема колата. Днес отидох, отново ме попитаха какъв е проблема, обясних отново че е тропане и леко затягане във волана, НО ЦЕНАТА ЗА ОГЛЕДА СЕ ОКАЗА ДРУГА, ПОЧТИ ЧЕТИРИ КРАТНО ПО-ВИСОКА. След въпрос от моя страна защо се получава това разминаване на цената ми беше обяснено, че щели да работят два екипа и затова ще ми струва само откриването на проблема не 30лв, а 110лв. Казах им че категорично се отказвам и си пожелахме лек ден. Добре, че не ми я ремонтираха колата, защото трябваше да я продавам за да платя ремонта, в предварителен имейл ми бяха намекнали лекичко за хопотетична ценичка на ремонт от 3+++лв Но гледам и от хубавата страна, че можеше да го ремонтират и да продължи тропането
Цитат на: mihr в Май 21, 2019, 03:15:34 pmС риск да ми се обидиш .... според мен си поел към сервиза на Киа с грешно очакване. Те май са те и подвели по телефона де. Но все пак това е офиц. сервиз. Там всичко се прави на тройна и 4на цена спрямо гаражните сервизи. Доколкото знам навсякъде по света е така. Не само в България. Ако цените бяха ниски, всички щяха да си сервизират колите в офиц. сервиз, вместо при бай Иван в някой гараж.
Цитат на: zeroheat в Май 22, 2019, 08:34:01 amЦитат на: mihr в Май 21, 2019, 03:15:34 pmС риск да ми се обидиш .... според мен си поел към сервиза на Киа с грешно очакване. Те май са те и подвели по телефона де. Но все пак това е офиц. сервиз. Там всичко се прави на тройна и 4на цена спрямо гаражните сервизи. Доколкото знам навсякъде по света е така. Не само в България. Ако цените бяха ниски, всички щяха да си сервизират колите в офиц. сервиз, вместо при бай Иван в някой гараж. Не мисля, че е грешно очакване в официален сервиз да получиш компетентно, любезно и най-вече коректно отношение!! Но ние си се примиряваме, че сме в Бг и е нормално да ни връткат както им е угодно. Мислиш ли, че в някой официален сервиз по немско да речем, ще говориш с тях и те после - ами трябваше ни допълнително време, трябваха ни още няколко екипа хора за да оправим колата и затова - ей то н-пъти по-висока сметка? Аз много се съмнявам.
И тук не съм съгласен - искам и си получавам качество, за което си плащам. И колата и мотора си ги потдържам в сервизи, които първо и установяват какво трябва да се направи, казват ми цена и за труд и за части /и за оригинални и за афтърмаркет/, си я плащам и си получавам мпс-та, които хем са изправни, хем специално за мотора си ме кефи и като визия и като возене. В работата ми - също мога да кажа, че качеството го потдържаме на високо ниво, и имаме продукти, които според цената са и със съответните свойства, защото има и висок и скъп клас и нисък и ефтин клас, така че да е за различен джоб на клиента. Така че, това че масово се тарикатее в Бг и то къде на дребно, къде на едро - докато ги търпим тарикатите - ще си съществуват.
Аз винаги съм бил добре посрещан и обслужван там. Да, връщал съм им една броня, защото не беше хубаво закачена, но пък никога не съм лъган с нищо. Даже, имах случай с предни дискове, които аз исках да сменя , и за които ме убеждаваха да не ги сменям, да покарам още с тях.За да нямам неразбиране с цени, ходя винаги на място и си записвам кое колко ще ми струва
Така че Колеги давайте го по-приятелски, ако искате някой да ви свърши каквато и да е работа, защото никой не ви е длъжен.