Модели автомобили > Sorento

KIA Sorento 2008 2.5 170 к.с.

(1/2) > >>

Stan:
Здравейте,
Наскоро си купих Киа Соренто 2008 2.5 170 к.с. И реших да я заведа в Киа София да я прегледат и да ми дадът оферта за нещата които имат нужда да се ремонтират или сменят. Както може да предположите хората си свършиха работата и ми дадоха следния списък със “задачки”:
За смяна:
1. Компресор климатик и дехидрататор.
2. Моторче MODE за управление на клапите за обдухване.
3. Смяна тампони предни носачи(долни)
4. Преден десен външен кормилен накрайник + реглаж сходимост
5. Преден десен външен маншон на полуоска
6. карета на предвн кардан
7. Масло в скоростната кутия
8. Спукан капак на клапаните
9. Болтове на инжекторите
10. Турбокомпресор-голям аксиален и радиален луфт в оста му
11. Интеркулер - теч на масло
За това ми обявиха цена малко по висока от самата кола. Та мисълта ми е как да ги приоритезирам и ако може някой да ми препоръча добър майстор както и някой от частите на старо. Предварително благодаря за отделеното време.

marinrr:
Здравей, колега! За колко я купи, ако не е тайна?

Изпратено от моят BAH-W09 с помощта на Tapatalk

Stan:
8

dodger:
Здравей колега, честита придобивка. Аз бих започнал ремонтите от турбокомпресора, интерколера, маслото на скоростната кутия ако е автоматик и от там нататък както си прецениш. Но ме изненадва колко много неща за ремонт има. Аз преди две години си купих КИА Соренто 2,5 140к.с. 2005 г. И имах ремонти по тампоните на стабилизиращите щанги, крушки по климатроник панела, скъсан кабел на куплунг на трета дюза. Сорентото е много здрав автомобил. Сигурен съм, че като оправиш тези неща ще ти служи дълго време без да имаш грижи. Пожелавам ти успех.

Жоро:
Честита придобивка и добре дошъл!
Май малко си объркал поредността, трябвало е да я диагностицираш в КМБ преди покупката, а не след това. Но гледай на това от добрата страна. В КМБ със сигурност са попресилили нещата. Аз самият преди 5 години правих при тях преглед преди покупката на моето Соренто и маркуча на хидравликата още не съм го сменил, въпреки, че според тях щеше да се спука всеки момент. Омаслен е, но даже не съм доливал хидравлично масло вече 5 години.
На твое място бих отишъл за второ мнение в доверен сервиз. Описаните неизправности не изискват някакви специфични познания на марката. Ако ги потвърдят почни първо от ходовата част /кормилния накрайник и тампоните на носачите/, т.к. това влияе на твоята и на другите участници в движението сигурност.
Междувременно ще я покараш и ще видиш колко масло губи. Ако турбината е за ремонт ще гори доста масло. Това е следващото нещо от списъка, което трябва да отремонтираш ако е необходимо, за да не останеш на пътя. Маслото в скоростите също трябва да го планираш за смяна в разумни срокове, особено ако е автомат.
Капака на клапаните им е слабо място, чупи се отпред на местата за стягане. Ако не подлива, въобща не го пипай. Ако решиш да го сменяш, комбинирай със смяната на болтовете на инжекторите/дюзите, понеже при смяната на капака се свалят инжекторите. По принцип се препоръчва болтовете да се сменят при всяко сваляне на инжекторите/дюзите, но не знам някой да го спазва. Обърни особено внимание след сваляне на дюзите да сменят дифтунгите и да почистят хубаво леглата, че иначе после ще имаш голЕЕми главоболия.Стана много дълго, за кулера ще пиша утре.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия