Автор Тема: KIA Rio 1.5 CDRI 2006 г, проблем със скоростите трудно влизат.  (Прочетена 5166 пъти)

malindinkov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Здравейте колеги, имам проблем с моя бръмбар: Скоростите влизат трудничко искат повече натискане при запален двигател, дори се чува хъркане на задна и след като съм изчакал първичния вал да се укроти. Сменях маслото в скоростите  по аутодата му дава 75w85 , но аз не можах да намеря таколва и след консултация с киа му сложих 75W90. Проблема си остана , съединителя отделя мигновенно, дори необичайно бързо смисъл много долу на може би 1 см от напълно натиснат. Не можех да намеря подобен проблем из форума и затова реших да питам , някой може да има идея и да сподели. Няма  видим теч, на мина ми през ум за помпа ,но все още се чудя от къде да го започвам.Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има идея за какво иде реч ще бъда благодарен да сподели. Съединителя е хидравличен - няма регулиране , или поне аз не намерих такова, не се усеща приплъзване, смисъл износване (?!?). При изгасен двигател скоростите влизат без проблем. Ще ми се да тръгна в правилна посока. Най трудно влизат 1-ва и 2-ра предавка , но се усеща съпротивление и на останалите ако това може да помогне. Благодаря предварително на отзовалите се!

roa

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 83
  • KIA RIO LS
Аз имах подобен проблем (РИО 2005 - Съединителя е с жило) с абсолютно същите симптоми! Проблема беше механичен - спукан елемент - оправи се с наваряване. Дано да съм помогнал.
« Последна редакция: Май 15, 2013, 04:29:12 pm от roa »

malindinkov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Колега мерси за отговора , само да те помоля да ме насочиш що годе за какъв елемент става въпрос ако не ти представлява трудност. Просто да ме насочиш да е проверя и моята.

roa

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 83
  • KIA RIO LS
Колега мерси за отговора , само да те помоля да ме насочиш що годе за какъв елемент става въпрос ако не ти представлява трудност. Просто да ме насочиш да е проверя и моята.

 write Е, този въпрос исках да избегна. Не съм техничар и не исках да те заблуждавам, както ми казаха от сервиза - така забравих - може би е било "вилка"... Според мен просто прегледай жилото дали предава усилието от рамото на педала както трябва.
« Последна редакция: Май 15, 2013, 03:05:23 pm от roa »

pavi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Здравейте колеги, имам проблем с моя бръмбар: Скоростите влизат трудничко искат повече натискане при запален двигател, дори се чува хъркане на задна и след като съм изчакал първичния вал да се укроти. Сменях маслото в скоростите  по аутодата му дава 75w85 , но аз не можах да намеря таколва и след консултация с киа му сложих 75W90. Проблема си остана , съединителя отделя мигновенно, дори необичайно бързо смисъл много долу на може би 1 см от напълно натиснат. Не можех да намеря подобен проблем из форума и затова реших да питам , някой може да има идея и да сподели. Няма  видим теч, на мина ми през ум за помпа ,но все още се чудя от къде да го започвам.Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има идея за какво иде реч ще бъда благодарен да сподели. Съединителя е хидравличен - няма регулиране , или поне аз не намерих такова, не се усеща приплъзване, смисъл износване (?!?). При изгасен двигател скоростите влизат без проблем. Ще ми се да тръгна в правилна посока. Най трудно влизат 1-ва и 2-ра предавка , но се усеща съпротивление и на останалите ако това може да помогне. Благодаря предварително на отзовалите се!

pavi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Нещо не излезе това което написах - имам киа-та от средата на април и имах същия проблем . Днес смених съединителя и всичко е наред - на 140000 хил съм .

malindinkov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Мерси колега и на мен ми мина през ума да направя същата операция , но предвид че моята е на няма 70 хил. - реални 100% някак все ми се струваше че и е рано за съединител , пък и няма никакъв признак за износване , двигатела гасне ако отпусна дори малко съединителя на ръчна спирачка. Но май ще се насоча натам пък да видим. Още ведниж Мерси!

malindinkov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Колегата ROA благодаря за отделеното време и полезната информация! Надявам се да мога да върна жеста! ;D

pavi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Моят съединител също се оказа от към износване - почти нов - може предния собсвеник в Мюнхен да го е сменял скоро , но с разбити гнезда на демпферните пружини и вкопал се аксиален лагер . Съединителя се натискаше трудно ,а сега е много лек . ;D

malindinkov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Благодаря на всички които се отзоваха! Проблема се оказа лесно решим: При обезвъздушаване забелязах че течноста е доста мътна и боклучава, реших да я сменя. Съединителят започна да отделя много по нормално , както и скоростите започнаха да влизат доста по "мазничко"
само 1-ва има леко съпротивление , но това го отдавам на първичния вал. За мен това е приемливо и повече няма да я пипам , докато не се обади нещо друго. Ако някой няма идея за обезвъздушаването или смяна - да пише ще обясня как аз го направих - лесно е и мисля всеки може да се справи.Дано сме били полезни и на други колеги!

kristiyan92

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
Съжалявам че повдигам тази стара тема, но имам същият проблем. Колата е Киа Рио 1.5дизел 80к.с 2005г. Първа влиза с хамалско ръчкане при запалена кола(на загасена влиза лесно) задна хърка - а даже понякога направо няма включване. Другите скорости си влизат нормално, съединителя си отделя нормално. Под наклон колата тръгва, нищо че е на скорост. Колата е на 145хил.км реални, сам съм си я докарал и Австрия и има сервизна история до последно. Направо към смяна на съединител ли да скачам, че за мен на там клонят нещата?