Автор Тема: Проблем с парно Киа Соренто 2007, 2.5 CRDI 170 к.с. автоматик  (Прочетена 9140 пъти)

velkokertov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 20
Здравейте всички.Проблема ми изникна днес. При загрят двигател, климатик на HI , на дясното пасажерско място духа топлъл въздух , а на лявото шофьорско -студен/хладно/.Още умувам. Все още не съм предприел нищо. Някъкви идеи от къде да започна?

justalittlesign

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 703
  • Kia Sportage 1.6,180, МHEV, EX
Re: Проблем с парно Киа Соренто 2007, 2.5 CRDI 170 к.с. автоматик
« Отговор #1 -: Февруари 06, 2020, 09:47:22 am »
Климатроник с регулиране на лява и дясна страна ли е?

velkokertov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 20
Re: Проблем с парно Киа Соренто 2007, 2.5 CRDI 170 к.с. автоматик
« Отговор #2 -: Февруари 06, 2020, 11:25:08 am »
Да. Auto и dual.

pepsisf

  • Новак
  • *
  • Публикации: 11
Здравей колега и при мен беше така. Причината беше запушен радиатор (този който е в купето).
Можеш да провериш дали при теб е същия проблем като свалиш кората на централната конзола от към шофьора. Зад нея има един капак захванат с един болт. Като го махнеш през отвора се вижда радиаторчето и можеш да го пипнеш.
При мен в долната част стоеше студено.
За 100лв миналата година ми го отпушиха в сервиза на дунев бул. „Асен Йорданов“ 4, 1784 м. Къро, София

Изпратено от моят SM-G975F с помощта на Tapatalk


Жоро

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 101
  • 2,5 CRDI AT 170 Hp
Има същата тема малко по-надолу. Там съм писал: - Клапите за посоката на въздуха (нагоре, надолу, към стъклото) и топло-студено се задвижват от електромотор и зъбни колела. Намират се около жабката, не си спомням точното място. Чел съм, че зъбните колела се износват и спират да задвижват клапите, поради което се случва да духа само топло или само студено, както и от едната страна топло, а от другата студено.

pepsisf

  • Новак
  • *
  • Публикации: 11
Да има го и този вариант. Аз за това му казах на колегата да махне кората и казанчето отстрани на централната конзола и да пипне радиаторите.
Ако е студено в единия край а в другия е топло значи е запушено и причината е в него.

Изпратено от моят SM-G975F с помощта на Tapatalk


WOLF

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 100
Има същата тема малко по-надолу. Там съм писал: - Клапите за посоката на въздуха (нагоре, надолу, към стъклото) и топло-студено се задвижват от електромотор и зъбни колела. Намират се около жабката, не си спомням точното място. Чел съм, че зъбните колела се износват и спират да задвижват клапите, поради което се случва да духа само топло или само студено, както и от едната страна топло, а от другата студено.

Точно описано. Зъбите се изронват и не подлежат на ремонт. Търси модул втора ръка.Успех.
2007 KIA SORENTO, 205hp.