Автор Тема: Диаметър на обратен завой на KIA Sportage IV (2016-) ?  (Прочетена 11991 пъти)

immitev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
Проучвайки техническата специкация на текущата KIA Sportage http://kia.bg/models/sportage/technical_info/ забелязах, че пише 11.4м диаметър на обратен завой, докато в US/UK/AU сайтове чета навсякъде за 10.6м (или съответно 34.8 ft.). Примерно в https://www.kiamedia.com/us/en/models/sportage/2019/specifications и https://www.buyacar.co.uk/kia/sportage/sportage-estate/382/kia-sportage-dimensions и т.н.

Писах на sales@kia.bg и ми отговориха, че наистина било 11.4м, но се чудя дали може някой да е сбъркал с подадената информация (че примерно Sorento-то е май с 11.4м)? Или пък все пак е възможно модификациите, продавани в България да са с по-различни параметри?

И на практика достатъчно маневрена ли се усеща колата?

tankov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Re: Диаметър на обратен завой на KIA Sportage IV (2016-) ?
« Отговор #1 -: Март 04, 2020, 04:16:11 pm »
Здравейте, колега,
Имам Спортидж 2019 от вече 7-8 месеца. Трудно е да се отговори еднозначно на така зададения въпрос.
Що се отнася до разликите, възможно е да се грешки, но може и да не е.
Има някои разлики в модела, който се предлага на европейския и американския пазар. Освен двигатели трансмисии, има разлика и в предните брони. На американската версия е скосена в долната част, докато на европейската е изпъкнала в долната си част. Това със сигурност дава отражение на обратния завой, но чак 80 см...
Ако трябва да я сравня с предишната ми кола, която имаше 11 м. диаметър на обратен завой, то на КИА-та е с малко повече по мое усещане. Така, че може би наистина да е11,4 м.
Що се отнася до това дали се усеща маневрена, на мен ми е достатъчно маневрена, а също и сравнена с други SUV-та от този клас.

Chiro

  • Новак
  • *
  • Публикации: 17
Re: Диаметър на обратен завой на KIA Sportage IV (2016-) ?
« Отговор #2 -: Април 19, 2020, 01:05:23 pm »
Аз я намирам за много маневрена и изключително удобна за паркиране. Не знам данни за диаметър на завой, но от колите които съм имал тази ми се струва най-маневрена.  Имал съм Опел Астра, Пежо 206, Фиат Брава, Ситроен с4, Мерцедес E-Class W211 , определено е най-добре от всичките.