Модели автомобили > Sportage

KIA Sportage IV (2016) - проблем с панорамния покрив

(1/2) > >>

Chiro:
Имам следният проблем. Покрива се отваря, но затварянето става много бавно и накрая дори понякога се затваря, понякога се отваря отново или трябва да му помагам с ръка. Миналата година се получи същото нещо, ходих в сервиз на Кия. Там напръскаха водачите с някакъв спрей и се оправи... казаха ви, че се е събрала мръсотия, въпроса ми е, понеже не откривам никъде тема как мога сам да си почистя  Шибедаха. Разглеждах отгоре на пръв поглед не открих никаква мръсотия, металните релси са леко омаслени. Някой знае ли  какви препарати, смазки  могат да се използват, ако има някой с подобен проблем или някъде вече разисквана тема, моля да сподели.
Поздрави

veselin:
Здравей, при мене релсите и останалите елементи на механизма са намазани доста обилно с някаква бяла смазка или по-скоро е силиконова грес.
Намерих следната силиконова грес по немските форуми:

https://www.amazon.de/Liqui-Moly-3312-Silicon-Fett-transparent/dp/B00295DBQE

Има място за почистване ако се събират някакви боклуци(листа и подобни), но не препоръчват издухване на мръсотията с въздух под налягане а с парцал.След което смазката я нанасят с четка за рисуване.

Гумените уплътнения ги мажа със силиконов спрей или от онези дето ги дават за уплътненията на вратите.

П.С. На колко километра е твоята кола и дали си имал някави проблеми с копмилната уредба,пукане или някакъв странен звук.


Chiro:
Здравей,

Благодаря за информацията, някъде между 40 и 50 000 съм. Никакви проблеми не съм имал с кормилна уредба или окачване до сега. Скоро минавах ТЮФ (преглед) и го минах без никакви забележки. Единствено педала на спирачките ми хлътва някак прекалено долу, но питах изрично на прегледа и казаха, че показанията на спирачките ми са перфектни и по тях още нищо не е наложително да се прави. Студена като потегли между 1000 и 2000 оборота нещо трака от мотора, но като карам с нафта от скъпата го няма 😁. Като минус от първият ден още като усилия музиката и басите ми тракат копчетата на вратите, ако някой има идея и това как се оправя да сподели.

veselin:

Здравей,

при мене с тракането на копчетата няма проблем, въпреки че вече колата е на 103 000 км, т.е салона още е стегнат.
Имах проблем с капака на багажника, който също пукаше, но го регулирах с тампоните в двата ъгъла дето са и пукането изчезна.
Поне тук в Германия не трака и не тропа вътре, но в България ако пътя е доста разбит се осеща пластмасите как се наместват.
Като цяло на студен мотор работят доста шумно тези коли, а и автомата доката стопли маслото е малко странен.
При тебе автоматик ли е?

Chiro:

Да автоматик 2,0 дизел 136 коня , аз винаги я подгрявам  5-10 мин. Иначе имам чувството, че автомата ще изкърти нещо 😀 а и от мотора се чува тракане, като че ли от пластмасовите кори на капака при определени обороти.. .. сега тракането от музиката изчезна или от топлото , или се е наместило... автоматика не е от най-приятните, но е доста икономичен и щадящ мотора. В спорт режим вече разкрива повече от възможностите на колата. Аз не я намирам за шумна,  това ми е едва втори дизел, като предният беше мерцедес е класа w211 тракаше осезаемо повече..   Това са ми наблюденията,  сменял ли си нещо по ходовата  част за тези 100 000 км.   Дискове, накладки

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия