Модели автомобили > Sportage

Sportage2 2008 волан

<< < (2/3) > >>

rockton:

--- Цитат на: Plam_69 в Май 04, 2020, 09:21:27 am ---Това са пълни глупости. Занимавам се повече от 20г с автомобили и досега не съм откачал никакви акумулатори и не е имало никакво събитие защото си има обяснение .

--- Край на цитат ---
Вие сериозно ли твърдите това? Изумен съм %) има поговорка "празна пушка веднъж гърми".... но всеки си шета на акъла !

dvdimov:
Съмнява ме да "няма никакъв проблем" и това с "глупостите" не е реално.Имах Терано,ако му сваля възглавницата без да откача акумулатора си маркираше грешка и свети лампа .Ако обаче откача акумулатора и след монтажа го закача нямаше никакви грешки.Така че колегата да си го откача ,а да не чете глупости.

Ogi G:
Благодаря на всички! За всеки случай ще си откача акумулатора!

Plam_69:
Явно изобщо не сте запознати със системата на въздушните възглавници. Във всеки изпълнителен модул - възглавница или колан има ключе или по просто казано една пластинка която окъсява двата пина на възглавницата за предпазване от статично електричество . Конструирано е така че буксата първо контактува с пиновете и после когато се натисне котвата за да закопчее буксата стабилно самата котва отделя прословутата пластинка и маха окъсяването  на пиновете. Това е относно защитата на самата възглавница , това е конструирано така за да може във фабриките за производство да се назначи абсолютно всякакъв човек и да не може да сбърка нищо . Ако отворите една схема от ауто датата ще видите че ако че модула за възглавниците получава захранване след контакт така че при изваден ключ той не работи. Условията за да гръмне един аербег са запален двигател или на контакт и скорост над 30-40 за различните марки автомобили. Ако всичко от което се притеснявате беше вярно то всички  чукнати по паркигите автомобили щяха да са с гръмнали възглавници. Относно Тераното това че регистрира грешка не означава че възглавниците ще гръмнат , когато си закараш автомобила да му сменят гумите откачаш ли акумулатора щото като ударят с чука да се отлепи джантата би трябвало да ти гръмне възглавницата ама не не гърми.Относно гаражния майстор първо не съм майстор а се занимавам с ремонт на компютрите и системите на  на автомобила . Аз във  фирмен сервиз няма да отида да работя защото не могат да ми платят това което сега изкарвам , защото за това трябва и топки да може да си защитиш мнението и с работата си да убедиш клиента че наистина знаеш какво правиш. Познавам много колеги които работиха като мен но не бяха успешни и полека лека си загубиха клиентите и сега са из ралични
 сервизи дори  и дилърски . Няма човек какво прави и си знае възможностите да отиде да работи за друг освен ако не е мързелив . Затова масово се оплакват всички от дилърските сервизи на всички марки защото работната ръка не е читава особено за електрониката. Ще бъда благодарен ако някой обори тезата ми за еърбег системата и ме научи на нещо повече , може пък и да не знам всичко.

User_RR:
Да споделя, аз преди време сменях преден десен датчик за удар и сменях болтовете на левият, разкачах двете букси на под предна дясна седалка. Не съм разкачал акумулаторът единствено не съм давал на контакт и няма задействан еърбег или отчетена грешка. Също така съм чувал , че без закопчан колан еърбег не се пуска.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия