Модели автомобили > Sorento

Разглобяване на полуоска

(1/1)

hristian37:
Здравейте, "Киеци" :), искам да Ви попитам, някой свалаял ли е каре от полуоската (предна)?
Проблемът ми е следния - маншонът на предно ляво каре е скъсан. Купих нов, както и за вътрешното. Отвих гайката на главината, иииииии ,оказва се този проблем го има в Соренто, карето е клеясало в главината и няма вадене. Разглеждайки ремонтия комплект - има маншон, грес, скоби и зегерка. Откачвайки горния носач, при по рязко дърпане, вътрешното каре излиза от диференциала. Мърдайки полуоската между каретата, се усеща луфт. Въпросът е, къде се намира зегерката в карето и как се  разхлабва зегерката да излезне полуоската от карето???? Поздрави :)

roumen4o:
Малко късно отговарям . Зегерка няма, заварка в кавички между карето и главната. Винаги се разглобява с много мъки. За моята предна дясна се премина от 20 тонна преса на 60 плюс нагряване.

hristian37:
Към момента, проблемът е решен наполовина. Карето не можах да извадя. Огромна скоба от трактор - счупих я, карето не излезе. Извадих вътрешното от диференциала, махнах му маншона, на чашката на карето има зегерка, махнах я и чашката излезе, сепараторът остана на полуоската. Махнеш ли чашката, отзад на полусоката има зегерка,маха се и сепараторът излезна. От там смених маншоните и на двете карета и ги гресирах. Но полуоската не можах да извадя......

Навигация

[0] Списък на темите

Премини на пълна версия