Автор Тема: Сийд 1во поколение здравина на бензинови двигатели  (Прочетена 8415 пъти)

gambino85

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
Това с ремонта на двигателя не звучи оптимистично, и ще се хвърля по сериозно око на дизеловите коли май. Все пак съм оптимист, че може и да имам късмет с бензинка.

mar_tod

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
и ще се хвърля по сериозно око на дизеловите коли май.
И изобщо няма да сбъркаш . ok

justalittlesign

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 472
  • Kia 1.6 GDI
Ето, след ремонта, колата ми не пипа масло.
Аз ако се наложи да правя ремонт на двигателя, ще ме е срам да кажа после . :)
Какво ги хвалите тези бензинови мотори, щом се налага и ремонти да правите . :-X На времето когато двигателите им ги правеха Мазда, обикновено се скапваха ламарините много преди двигателя, сега щом се налагат и основни ремонти, значи съм на 101% прав, че дизела е най здравия мотор при тези коли .
Защо пък да ме е срам? ВИе да не карате перпетуум мобиле, та не се разваля никога? :) Още повече, че моя двигател ми го правиха по гаранция и  не съм дал стотинка за него :)
Не знам разбирачи като вас какво правят в този форум? :)

gambino85

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
Какъв беше проблема при ремонта на двигателя колега и какви симптоми имаше, за да знам да се услушвам за тях.

mar_tod

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
ВИе да не карате перпетуум мобиле, та не се разваля никога? :) Още повече, че моя двигател ми го правиха по гаранция и  не съм дал стотинка за него :)
Не знам разбирачи като вас какво правят в този форум? :)
Не, карам дизелова КИА, която не се разваля.
По гаранция, извън гаранция,  щом е правен няма какво да говорим.
Разбирачи като мен се разхождат пеша из форума, да не си развалят двигателя .  bye

Боби61

  • Новак
  • *
  • Публикации: 43
Цитат
Цитат
Не, карам дизелова КИА, която не се разваля.

Не дърпай дявола за опашката, че има какво да се разваля и при дизелите и ремонта никак не е евтин!
Kia Cee'd SW I (facelift 2009) 1.4 DOHC CVVT 109 Hp Bifuel

justalittlesign

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 472
  • Kia 1.6 GDI
)
[/quote]Не, карам дизелова КИА, която не се разваля.
По гаранция, извън гаранция,  щом е правен няма какво да говорим.
Разбирачи като мен се разхождат пеша из форума, да не си развалят двигателя .  bye
[/quote]

Хаха :) Надявам се скоро да изревете я от смесване на маслото с гориво, я запушен ДПФ и ЕГР, или незавършена регенерация, за да спадне малко великото ви надменно самочувствие

mar_tod

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45

Не дърпай дявола за опашката, че има какво да се разваля и при дизелите и ремонта никак не е евтин!
Мога да си го дърпам колкото си искам, още  хан Кубрат го е казал, не може да се развали туй, що не се разваля .  :)



Хаха :) Надявам се скоро да изревете я от смесване на маслото с гориво, я запушен ДПФ и ЕГР, или незавършена регенерация, за да спадне малко великото ви надменно самочувствие
Няма как да се случи, тази кола освен ЕГР нищо друго от изброените го няма,  ама   трябва малко да се информираш преди да пишеш . :P
Ако не си видял, темата е за първо поколение КИА и точно за нея говорим. Лесно е да наричаш другите "разбирачи", но трудно е после като почнеш ти самия да пишеш глупости .
Айде, аз отивам да си търся ДПФ, да си го монтирам, та белким се сбъднат клетвите ти . bye
« Последна редакция: Август 12, 2020, 08:46:27 am от mar_tod »

gambino85

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
Колеги не е нужно, да се заяждаде по между си всеки двигател има предимства и недостатъци.
За сега търсенето при мен върви мъчно на кола, но се нане бързам, за да не си изпатя с някоя тотална барака. В YouTube изгледах досто руски видеа и те съветват да се търсят фейслифтови коли, че имали по малко болежки.

360North

  • Новак
  • *
  • Публикации: 19
  • KIA Cee'd 1.4 CVVT 2008
Колеги не е нужно, да се заяждаде по между си всеки двигател има предимства и недостатъци.
За сега търсенето при мен върви мъчно на кола, но се нане бързам, за да не си изпатя с някоя тотална барака. В YouTube изгледах досто руски видеа и те съветват да се търсят фейслифтови коли, че имали по малко болежки.

Да, това е общовалидно правило за почти всички автомобили. Имай предвид, че при фейслифта намаляват мощността (1.4 бензин) от 109 к.с. на 90 к.с., за да покрие EURO5.

Empacher

  • Новак
  • *
  • Публикации: 46
  • Kia Ceed 1.6 lpg combi '10
Колеги не е нужно, да се заяждаде по между си всеки двигател има предимства и недостатъци.
За сега търсенето при мен върви мъчно на кола, но се нане бързам, за да не си изпатя с някоя тотална барака. В YouTube изгледах досто руски видеа и те съветват да се търсят фейслифтови коли, че имали по малко болежки.

Привет, колега.
Аз имах 2008 1. 6 газ бензин, сега карам същия мотор, 2010 (фейслифтовата). Честно казано, освен козметичните промени екстериорно и интериорно, не виждам някаква разлики между двете.. Тъй че въпрос на късмет да оцелиш качествена и добре поддържана бройка, пък дали е пре или пост фейслифта, все тая..
Ex: Kia Ceed 1.6 lpg combi ‘08
Ex: Audi A4 Avant 1.8T lpg ‘00
Ex: Nissan Primera P11-144 lpg sedan ‘99
Ex: VW Bora 2.5 petrol Avant ‘01
Ex: Nissan Primera P11 2.0 lpg hatchback ‘97
Ex: Mercury Sable petrol ‘97
Ex: Ford Contour petrol ‘99

mar_tod

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
То това с преди и след фейса важи за другите марки автомобили, при КИА и Хюндай  инженерите са си свършили работата както трябва и при фейса както казва и колегата, промените са козметични, по двигателите просто няма какво да се променя .

stanketo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
Тая е интересна тема, я да се включа хаха
Ние тука сме няколко човека с такива "тракащи" двигатели. Има теми и клипове по нета, може да разгледате. Освен, че звука е като на дизелов мотор, друг "проблем" няма. Пиша "проблем", защото това е производствен дефект на една от поточните линии в Хюндай за Гамма моторите, по точно G4FC/G4FA 1.4 и 1.6. Моята трака, както и на Kraynov тук от форума, но доста хора ме успокоиха, единия от които му трака още от 30 000, а в момента е на 550 000, тоест тея двигатели ще ни надживеят :)
Аз лично смених верига пълен комплект, защото от Киа моторс ме убедиха, че тракането идва от там. Е сгрешиха, но пък аз си бях навъртял 190 000 и си рекох, че и е дошло времето за смяна така или иначе. Тея дни пробега ми на път за морето стана 222 222, колицата си е перфектна, много съм доволен от нея. Масло съм долял веднъж в живота откакто я имам, около 100 грама и то само защото ми се стори, че малко е намаляло на пръчката. Е само ми се сторило, след тея 100 грама беше на позиция Макс.
За мощността - на мен са ми прекрасни тея 122 коня. На дълъг път с хора, товар, климатик - никви грижи. Само малко повечко похарчва с висока скорост, та гледам да карам с до 120 км/ч задължително.
Газ не съм и слагал, имах по едно време такива мисли в главата си, но после реших да си карам на бензин. Та като заключение аз съм доволен, обичам да си поддържам колата в перфектно състояние и до сега не съм имал никакви проблеми с 1.6 122 к.с.
Поздрави!

360North

  • Новак
  • *
  • Публикации: 19
  • KIA Cee'd 1.4 CVVT 2008
Тая е интересна тема, я да се включа хаха
Ние тука сме няколко човека с такива "тракащи" двигатели. Има теми и клипове по нета, може да разгледате. Освен, че звука е като на дизелов мотор, друг "проблем" няма. Пиша "проблем", защото това е производствен дефект на една от поточните линии в Хюндай за Гамма моторите, по точно G4FC/G4FA 1.4 и 1.6. Моята трака, както и на Kraynov тук от форума, но доста хора ме успокоиха, единия от които му трака още от 30 000, а в момента е на 550 000, тоест тея двигатели ще ни надживеят :)

Ами казвайте ги тези неща, можех да си спестя една смяна на верига, при това на 90к  8-)

Carcharoth

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Re: Сийд 1во поколение здравина на бензинови двигатели
« Отговор #29 -: Ноември 23, 2021, 03:28:41 pm »
Здравейте!
Темата е малко стара,но реших да не пиша нова.Обмислям покупка на такъв автомобил,като съм се спрял на facelift 2010 SW.Моторът ако не бъркам е G4FC(1.6 литровият).Прочетох за някои + и -,но не ми стана ясно едно.С колко катализатора е автомобила?Някъде прочетох,че са 2.Като при facelift-a горният точно под колекторите е проблемен.Разрушавал се и ставал на прах,което водело до щети по двигателя.Има ли нещо вярно?
Благодаря  8-)