Добре Дошли във Форума
и ще се хвърля по сериозно око на дизеловите коли май.
Цитат на: justalittlesign в Август 08, 2020, 09:02:44 pm Ето, след ремонта, колата ми не пипа масло.Аз ако се наложи да правя ремонт на двигателя, ще ме е срам да кажа после . Какво ги хвалите тези бензинови мотори, щом се налага и ремонти да правите . На времето когато двигателите им ги правеха Мазда, обикновено се скапваха ламарините много преди двигателя, сега щом се налагат и основни ремонти, значи съм на 101% прав, че дизела е най здравия мотор при тези коли .
Ето, след ремонта, колата ми не пипа масло.
ВИе да не карате перпетуум мобиле, та не се разваля никога? Още повече, че моя двигател ми го правиха по гаранция и не съм дал стотинка за него Не знам разбирачи като вас какво правят в този форум?
ЦитатНе, карам дизелова КИА, която не се разваля.
Не, карам дизелова КИА, която не се разваля.
Не дърпай дявола за опашката, че има какво да се разваля и при дизелите и ремонта никак не е евтин!
Хаха Надявам се скоро да изревете я от смесване на маслото с гориво, я запушен ДПФ и ЕГР, или незавършена регенерация, за да спадне малко великото ви надменно самочувствие
Колеги не е нужно, да се заяждаде по между си всеки двигател има предимства и недостатъци.За сега търсенето при мен върви мъчно на кола, но се нане бързам, за да не си изпатя с някоя тотална барака. В YouTube изгледах досто руски видеа и те съветват да се търсят фейслифтови коли, че имали по малко болежки.
Тая е интересна тема, я да се включа хахаНие тука сме няколко човека с такива "тракащи" двигатели. Има теми и клипове по нета, може да разгледате. Освен, че звука е като на дизелов мотор, друг "проблем" няма. Пиша "проблем", защото това е производствен дефект на една от поточните линии в Хюндай за Гамма моторите, по точно G4FC/G4FA 1.4 и 1.6. Моята трака, както и на Kraynov тук от форума, но доста хора ме успокоиха, единия от които му трака още от 30 000, а в момента е на 550 000, тоест тея двигатели ще ни надживеят