Добре Дошли във Форума
120 лева за свещи за уж непретенциозни автомобили са доста явно са иридиеви или платинени. Веригата лесно обслужваема ли е, ако може да споделиш?
Цял живот карам лични автомобили само на бензин/газ., и не мога да се настроя психически за дизел. И като чета за разни проблеми с ДПФ-и (карам основно градско), скапана нафта, скъпи дюзи, турбини и т.н. - не мерси.
Бих те посъветвал да избереш 1.6, на мен лично 1.4 ми идва слаб, особено на включен климатик. Разход на масло съм забелязал, че има основно при каране на магистрала с по-висока скорост (иначе в града маслото не го пипа въобще), например ако държиш постоянно 140, оборотите ѝ идват много, не само защото няма 6-та скорост, но самите предавателни числа са настроени по-скоро за градски условия. Въпреки че тук някои хора твърдят, че веригата кара по 200к км, аз я смених на 90к - имаше леко разтягане и дрънчеше при палене, вероятно щеше да изкара още 30-40к км, но предпочетох да я сменя, а в сервиза ми казаха, че това е характерно за този двигател - веригата не се чупи, но се разширява и в един момент може да превърти. Тествай и за почукване на двигателя при определени обороти, при мен се появи такова, още не съм го проследил откъде идва и колко е сериозно, но в интернет има подобни случаи. И не на последно място - гледай за ръжда, това е слабо място на 1-вото поколение, особено ако е внос от Австрия, например
Гори ли масло двигателят, значи има проблем. Празни приказки са, че било нормално. Видях къде отива маслото от това нормално горене - в катализатора
Ето, след ремонта, колата ми не пипа масло.