Автор Тема: Сийд 1во поколение здравина на бензинови двигатели  (Прочетена 8421 пъти)

Negodnika

  • Новак
  • *
  • Публикации: 44
Re: Сийд 1во поколение здравина на бензинови двигатели
« Отговор #30 -: Ноември 23, 2021, 09:11:51 pm »
Моят Ceed е точно с този дизелов мотор D4FB 1.6 115кс. Вярно е това където го говорят, моного е здрав мотора. Дюзите са БОШ могат да се опслужват. Масло не ми харчи сипвам му TOTAL QUARTZ INEO MC3 5W-30 когато е взех колата отидох направо в KIA Пловдив и там ми сипаха това масло. Не знам да ли качеството на горивото е от значение но от както съм е взел колата сипвам само от скъпата нафта на Шел, не съм е виждал колата да пуши или да има неприятен дизелов мирис на изгорелите газове. Недостатъка за мен в първото поколение Ceed е че таблата на тези коли са направени от такъв материял че ако не се пази от слънцето така се издуват че гледката е много неприятна, основно този дефект се получава от пред при обдухването на предното стъкло.

Carcharoth

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Re: Сийд 1во поколение здравина на бензинови двигатели
« Отговор #31 -: Ноември 25, 2021, 08:27:53 am »
Някой да е имал драми с катализатора при бензина?Има ги (драмите) май и при второ поколение...
Доколкото разбирам от руснаците,това е част на която веднага трябва да се обърне внимание при покупка на автомобил с двигател от Gamma семейството.И това се появява при faclift-a на първо поколение Ceed.По-рано нещата са добре според тях.Но нека кажат собствениците  ok

mobilis

  • Новак
  • *
  • Публикации: 42
  • Kia Ceed 1.6 CVVT / 122ps 2008
Re: Сийд 1во поколение здравина на бензинови двигатели
« Отговор #32 -: Ноември 25, 2021, 09:22:23 am »
Какви са драмите?

Carcharoth

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Re: Сийд 1во поколение здравина на бензинови двигатели
« Отговор #33 -: Ноември 25, 2021, 11:26:30 am »
До колкото разбрах катализатора има керамична част,която бързо става на нещо като бял прах(разрушава се),който в последствие влиза в цилиндрите(най-често цитират 4-ти).След изпускателните колектори и първият кислороден датчик,следва катализаторът.Не знам как стигат обратно в цилиндрите,но подобно нещо не е желателно да имаме в двигателите си.Дано не е вярно!Аз ще разпитам познати с таксита,но като гледам те карат предимно преди фейслифтовите,а там явно го няма проблема.Като човек който не вярва дословно на интернет и клипчета питам вас като собственици.

Боби61

  • Новак
  • *
  • Публикации: 43
Re: Сийд 1во поколение здравина на бензинови двигатели
« Отговор #34 -: Ноември 25, 2021, 12:31:32 pm »
Да чукна на дърво, след 218000 км. нямам такъв проблем.
Kia Cee'd SW I (facelift 2009) 1.4 DOHC CVVT 109 Hp Bifuel

ger4o

  • Новак
  • *
  • Публикации: 41
Re: Сийд 1во поколение здравина на бензинови двигатели
« Отговор #35 -: Ноември 25, 2021, 01:04:24 pm »
До колкото разбрах катализатора има керамична част,която бързо става на нещо като бял прах(разрушава се),който в последствие влиза в цилиндрите(най-често цитират 4-ти).След изпускателните колектори и първият кислороден датчик,следва катализаторът.Не знам как стигат обратно в цилиндрите,но подобно нещо не е желателно да имаме в двигателите си.Дано не е вярно!Аз ще разпитам познати с таксита,но като гледам те карат предимно преди фейслифтовите,а там явно го няма проблема.Като човек който не вярва дословно на интернет и клипчета питам вас като собственици.
Колега ако имаш газова е хубаво да го махнеш катализатора /да го изчистиш отвътре и върнеш отново на място/,за да нямаш проблем на ГТП.

Carcharoth

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Re: Сийд 1во поколение здравина на бензинови двигатели
« Отговор #36 -: Ноември 25, 2021, 06:09:02 pm »
До колкото разбрах катализатора има керамична част,която бързо става на нещо като бял прах(разрушава се),който в последствие влиза в цилиндрите(най-често цитират 4-ти).След изпускателните колектори и първият кислороден датчик,следва катализаторът.Не знам как стигат обратно в цилиндрите,но подобно нещо не е желателно да имаме в двигателите си.Дано не е вярно!Аз ще разпитам познати с таксита,но като гледам те карат предимно преди фейслифтовите,а там явно го няма проблема.Като човек който не вярва дословно на интернет и клипчета питам вас като собственици.
Колега ако имаш газова е хубаво да го махнеш катализатора /да го изчистиш отвътре и върнеш отново на място/,за да нямаш проблем на ГТП.
Нямам газ и все още нямам и автомобила.Не харесвам газта,а и карам малко над 15к годишно и мисля да я пропусна.Скоро мисля да се кача на една и ако ми хареса да я грабна.Ако пък не може и да взема дизелова,знам ли  8-) .Видях на скоро едно SW и ме грабна!