Добре Дошли във Форума
Ми най елементарното е - погледни маслото на скоростите - има щека откъм двигателя. Мери се на запалаен и загрят двигател. Също така му виж и цвета - трябва да е червеникаво, ако е черно - бягай. Цъкането най вероятно е хидравличен повдигач на клапаните - би трябвало като загрее и смениш маслото да изчезне. Също така легни отдолу и виж за течове около скоростната кутия и раздатката. Успех.
Цитат на: hristian37 в Ноември 17, 2020, 01:21:25 pmМи най елементарното е - погледни маслото на скоростите - има щека откъм двигателя. Мери се на запалаен и загрят двигател. Също така му виж и цвета - трябва да е червеникаво, ако е черно - бягай. Цъкането най вероятно е хидравличен повдигач на клапаните - би трябвало като загрее и смениш маслото да изчезне. Също така легни отдолу и виж за течове около скоростната кутия и раздатката. Успех.Благодаря за отговорите! Значи маслото на кутията го погледнах, на работещ двигател и да си кажа честно нямаше масло по пръчката :O 10-тина минути след като я загасихме, погледнах пак и вече беше на максимума. Отдолу се навеждах, имаше омаслено, аз го виждах да е като между двигателя и скоростите! Цъкането си остана до последно, а колата по стрелка си загря оптимално! Общо взето явно е подводен камък точно този екземпляр, благодаря колеги!