Автор Тема: Питане относно стабилноста на Соренто 1  (Прочетена 6637 пъти)

hristian37

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 164
  • Гр. София, кара Sorento 2006, 2.5 CRDI, AT
Питане относно стабилноста на Соренто 1
« -: Февруари 25, 2021, 08:43:52 pm »
Здравейте, колеги искам да Ви питам за следния проблем който имам и дали при Вас е така. Автомобилът е с меко окачване и се люшка доста. Но откакто го имам, на десен завой имам чувствто, че задно ляво колело потъва много и колата "сее" отзад. Нещата които съм сменил са: горни носачи отпред, външни накрайници, тампони на стаблизиращите щанги и два задни амотесьора. След тази манипулация - реглаж на предница - всичко ок. Оттам - на подемник - задните носещи щанги са задрави, тампоните им също, както и тези на напречната щанга. Проблемът остана - свалих предния кардан, същата работа. Легнах отзад и броих намотките на пружините - еднакви са, даже точката с боя е еднаква. Последното, което ми каза един познат - гумите - действително, като заклатиш колата става като гумена топка и мърдат само бордовете на гумите, но мърдат много. Гумите са 245/60/16, напомпани на 2.4 атм.  Някакви идеи?
Сега пишейки се се тих и друго да питам - как работи АБС. До сега не го бях пробвал - вчера ми се наложи да спра рязко с 50 км/ч - изправих се на спирачката (беше сутринта в 7ч и беше хлъзгаво), педалът не чукаше и само, явно се включи помпата на АБС (започна да бръмчи ел. мотор) - колата продължаи направо, без да мръдне, но имах чувството, че колелетата се въртят? Предишните ми коли с АБС, педалът чукаше яко и се усещаха гумите как се блокира и разблокират, тук нищо подобно?  До колкото знам, няма ЕСП, макар,че, като правих раздатката и свалих барчето, под него имаше някакъв странен датчик (точно под подлакътника) и по номера му видях, че е за надлъжно ускорение.... Поздрави.
Кара Киа Соренто 2006, дизел