FACEBOOK СТРАНИЦАТА НИ
Цитат на: Telefunken в Септември 20, 2022, 10:31:55 pmСъмненията за шуробаджанащината са оправдани. Хаосът с поръчките от България беше пълен. Заводът обслужваше с приоритет страните в Западна европа, където цените на сийдовете са по-високи. Оставям настрана даунгрейда на някои електронни компоненти и функционалност при фейслифта на хсийд, защото същите прийоми прилагат и при другите марки. Моят хубавец почват да го сглобяват в Португалия в понеделник и вече ме информираха за "леки" несъответствия с договореното. Да видим какво ще се случи...Не съм съгласен! Оборудванията на различните нива за всяка държава са различни (comfort buisnesslineM ... са все базисни нива на оборудване)! КМБ прави крупна поръчка за България и когато дойде ред за нашия тип оборудване, завода започва да работи само за нас! От тук идва и разликата при чакането (някои чакаме да се изтъркалят 2-3 други държави, други уцелват точния момент когато е ред на България и колите им идват за 1 месец). По отношение на цветовете е ясно - завода си решава дали от дадена "боя" си заслужава да се занимава или просто да пусне отговор "За тази разцветка завода ще добави тези 8 возила при следващия транш". Освен това доста хора се отказват от "дългото" чакане.P.S. Като цяло КИА-Словакия се справя доста по-добре от конкуренцията по отношение на доставките и който е готов на леки компромиси като мен, ще си кара новата количка докато кандидатите за другите марки има да си чакат по 6 месеца и горница.
Съмненията за шуробаджанащината са оправдани. Хаосът с поръчките от България беше пълен. Заводът обслужваше с приоритет страните в Западна европа, където цените на сийдовете са по-високи. Оставям настрана даунгрейда на някои електронни компоненти и функционалност при фейслифта на хсийд, защото същите прийоми прилагат и при другите марки. Моят хубавец почват да го сглобяват в Португалия в понеделник и вече ме информираха за "леки" несъответствия с договореното. Да видим какво ще се случи...
Манчо, проблемът в случая не е страната ни, а дискриминационната политика и лоши търговски практики на завода в Жилина. На второ място стои организацията и вътрешна комуникация в КМБ. Недопустимо е провинциален дилър да прекрати повече от 10 договора за поръчка на нови автомобили, а софийските му колеги да не знаят! Недопустимо е провинциален дилър да се жалва, че заводът бил проблем и нямало нищо налично, а софийския му колега да ми намери почти същия Хсийд само за 3 (ТРИ!) работни дни. Такива бяха фактите през юни. По-лошото за новите Хсийд следва, имайки пред вид какво се случи след това. Единствената опция като качества, функционалност и конкурентна цена за информирания потребител, имащ нужда от нов автомобил, към момента остава само Sportage.