Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
Изгубил си
активационния е-мейл
?
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини:
Добре Дошли във Форума
Начало
Forum
Помощ
Вход
Регистрация
КИА Клуб България- фен форум на КИА
»
Модели автомобили
»
Ceed, ProCeed, Ceed SW
»
Проблем със запалване
« назад
напред »
Формат за разпечатване
Страници:
1
2
[
3
]
Автор
Тема: Проблем със запалване (Прочетена 6222 пъти)
ger4o
Обичам да пиша ;)
Публикации: 55
Re: Проблем със запалване
«
Отговор #30 -:
Май 05, 2022, 09:01:31 am »
Колеги аз процедирам по следния начин вече 8г.:Газовата ми е Ланди ренцо ,без профилактика и допълнителни настройки само филтърчето сменям със смяната на маслото, бутилка 30л. С тази газ карам 3 седмици до работа и обратно , и една седмица карам на бензин. И разбира се на магистрала също я продухвам на бензин!
Активен
Ivcho_86
Новак
Публикации: 4
Re: Проблем със запалване
«
Отговор #31 -:
Юни 15, 2022, 01:53:19 pm »
Здравейте,
аз също от скоро съм със сиид 1,4 109к.с. ръчка с АГУ, който палеше от 3то - 4то завъртане. Освен това на студен мотор при рязко подаване на газ падаха оборотите НО когато достигне 30/40г и обърне на газ и ни лук яла ни лук мирисала
Още по пътя от Пловдив към Русе се обади за сензор на коляновия вал и го смених на 3тия ден!
За момента мисля че по двата проблема се движа в правилна посока, като извърших следните неща:
1. Първата ми работа беше да смъкна инжекторите и директно на чистене и стенд - лично соях и гледах на стенда какви струи излизаха преди и след чистене. Резултата беше положителен - започна да пали малко по лесно, провалите на оббороти станаха малко по-малки.
2. Смяна на свещи с нови - резултат положителен и по двата проблема, подобри се и паленето и провалите на обороти намаляха още.
3. Прегледах бобините 1 бош, 2 делфита и 1 оригиналана - на оригиналната останала видях нацепения маншон и я смених - резултат пак положителен
5. Започнах да мисля че имам проблем в таралежа - защото винаги като пали, пали като се откажа да въртя и пусна ключа! Сега завъртам колкото да се чуе статера и пускам. Пали доста по добре , провалите си ги имам но не са така резки.
6. гледах живите данни на МАП, ТПС и темепературните сензори на интейка и охл.течност по диагностиката се движат в норми, НО тези дни остана и да им меря стойностите с мултицед за да видя дали съвпадат със еталонните по литературата
Планирани дейности:
1. Без да проверявам дали работи или не, направо си поръчах клапан за парите от резервоара- чакам го да дойде
2. Без да проверявам дали работи или не,направо си поръчах клапан за картена вентилация - чакам го да дойде
3. чистене дросел и ст.мотор
4. проверка за засмукване на въздух след МАП-а (направих си примитивен парогенератор) - не намерих, но чувам съскане и ще се мъча още в близките седмици
5. проверка за изпускаща рейка на газта
6. проверка на изпарител - да не би да има спукана мембрана и през маркучето за вакуум да пуска газ. - !!! ДА, ТУК БЕШЕ ПРОБЛЕМА С МОЕТО ТРУДНО ПАЛЕНЕ !!!
7. проверка за налягането на горивото при различни режими на двгателя - да видим как са филтър/помпа/ обр. клапан
8. проверка на ключа на разпределитенлия вал на валтроника
Четох темата до тук и искам да споделя моето мнение:
Аз не вярвам проблема да е в дългите нито късите корекции - сутрин сядам пускам живите данни, гледам корекция нула въртях ли въртях .......
Слклонен бях да вярвам че инжекторите не държат налягне - на стенда видях че държат до 4 а работното е 3,5
Днес четох в една клинга че тези сиидове имат режим / не знам как е точно думата на български / ПРОДУВКА / да се продухат цилиндрите преди палене - което се изпълнявало по следния начин - сядаме, даваме газ до упора и тогава въртим. после пускаме газта и въртим за палене! Днес ще го пробвам това .
Няма как горивото да се въща само в резервоара, ако клапана за налягане работи добре /нашите сиидове са с една горивна линия - няма подаваща, връщаща/ Има незатварящи инжектори но те пикаят горивото в цилиндрите докато падне налягането.
Няма логика нивото на горивото да е проблем за паленето ОСВЕН ако някой от 3те опръстена в кошницата не изпуска / смуче въздух (на един приятел направо му се откачи единия маркуч вътре в кошницата)
Аз тая работа няма да я оставя така, докато не намеря проблема няма да спра да го търся!
«
Последна редакция: Юни 27, 2022, 10:38:34 am от Ivcho_86
»
Активен
Боби61
Новак
Публикации: 49
Re: Проблем със запалване
«
Отговор #32 -:
Юни 16, 2022, 12:59:28 pm »
Успех колега!
При мен проблема почти изчезна откакто започнах да зареждам бензин 95 по малко и често.
Като светне лампата, сипвам по 5-6 литра.
Сега рядко пали от втория път и почти винаги от първия.
Активен
Kia Cee'd SW I (facelift 2009) 1.4 DOHC CVVT 109 Hp Bifuel
Ivcho_86
Новак
Публикации: 4
Re: Проблем със запалване
«
Отговор #33 -:
Юни 17, 2022, 04:59:29 pm »
Здравей колега,
да ти кажа на 100 места четох тва за пресния бензин ама... няма никаква логика, освен ако клапана за бензиновите пари не стои отворен и да изветря по бързо ........
От гормия пост:
3 дена карах с празна бутилка, и колата започна да пали докато я чукна, и ме навежда мисълта да се насоча към клапан, изпарител, рейка. Явно нящо я боха с газчица докато стои.
Активен
Ivcho_86
Новак
Публикации: 4
Re: Проблем със запалване
«
Отговор #34 -:
Юни 18, 2022, 08:38:47 pm »
Здравейте, днес търси изтичане на вакуум, или по точно смучене на въздух след МАП-а. Открих само че ми блъска яко газ в колектора, от маркуча за вакуум на изпарителя. Явно за това като работи на място ми бие грешка за богата смес. Като го сменя с нов ще пиша какъв е резултата.
Активен
Боби61
Новак
Публикации: 49
Re: Проблем със запалване
«
Отговор #35 -:
Юни 19, 2022, 01:04:21 pm »
Преди две години ми светна чека като на теб и се оказа скъсано платно на изпарителя.
Смених целия изпарител за 200 лева, и от тогава чека не е светкал.
Активен
Kia Cee'd SW I (facelift 2009) 1.4 DOHC CVVT 109 Hp Bifuel
Ivcho_86
Новак
Публикации: 4
Re: Проблем със запалване
«
Отговор #36 -:
Юни 27, 2022, 10:35:35 am »
Здравейте,
смених платното от ремонтния комплект и проблема с паленето изчезна!
Остана да реша проблема с припадането на обороти и неискането да върви при студен старт на бензин. После като обърне на газ всичко е ток и жица. На загрял мотор няма проблеми. Вчера говорих с един познат от голям реномиран сервиз, който ми каза да не си играя да чистя инжекторите а направо да ги сменям!
«
Последна редакция: Юни 27, 2022, 10:39:26 am от Ivcho_86
»
Активен
Формат за разпечатване
Страници:
1
2
[
3
]
« назад
напред »
КИА Клуб България- фен форум на КИА
»
Модели автомобили
»
Ceed, ProCeed, Ceed SW
»
Проблем със запалване