Автор Тема: Kia Sorento 2.5crdi 170 авариен режим след 2500 оборота  (Прочетена 854 пъти)

Radi87

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
Здравейте колеги, вече 2 месеца не мога да се справя с този проблем. Записва P1186 ниско налягане в рейла когато мине 2300-2500 оборота в движение или ако е на място след 3то-4то форсиране до 4000 оборота и влиза в авариен режим, движи се, но до около 3000 оборота и без никаква мощност, при натискане на педала до долу гасне в движение направо. Гасиш, палиш веднага и се оправя до следващото даване на газ. Четох четох безброй теми но аз съм сменил всичко за което е писано  😂. 3 комплекта дюзи пробвах, друго ГНП с клапан, клапан за регулиране и датчик за мерене на налягане, рейла сменях, турбо рециклирано, филтър, резервоара беше чист. Даже направо от туба с нафта пробвах за да съм сигурен че не от филтъра назад проблема. Иначе пали веднага работи меко, грам не пуши. Забравих, Егр сменяван, вериги със зъбните колела също, но този проблем го имаше и преди това. Не записва абсолютно никакви други грешки, само за ниско налягане в рейла. Гледах и под жабката да не е влажно, букси чистих с контактен спрей.... На живи данни (не знам наименованието на мерната единица на налягането на горивото) се вижда че до към 100 мега нещо си налягането държи, след това таргет-а отива над 100 а налягането остава на 99/100 и забива, не намирам и майстор да поеме колата, всеки казва свали дюзи да проверя, да ама отидоха пак 100лв за проверка, после още 400 500 за рециклиране... А аз вече 3 комплекта смених, все един от тези работи,  а резултатът е същия. Някой ако се сеща или ако му се е случвало същото да сподели как се е справил. Благодаря

hristian37

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 154
  • Гр. София, кара Sorento 2006, 2.5 CRDI, AT
Re: Kia Sorento 2.5crdi 170 авариен режим след 2500 оборота
« Отговор #1 -: Октомври 08, 2021, 08:09:42 pm »
Теста със спринцовките на дюзите направи ли??
Темата под тебе е аналогична, колегата не писа какво стана след теста със спринцовките.
https://www.youtube.com/watch?v=lI9GjqMMP6Y
https://www.youtube.com/watch?v=P810y4-l2FU
Във второто видео, човекът казва, че новите дюзи трябва да се запишат в компа....
« Последна редакция: Октомври 08, 2021, 08:20:24 pm от hristian37 »
Кара Киа Соренто 2006, дизел

Spike

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
Re: Kia Sorento 2.5crdi 170 авариен режим след 2500 оборота
« Отговор #2 -: Октомври 09, 2021, 11:25:52 pm »
Дюзи приятелю! Намери със спринцовки коя се ебава и я рециклирай! На моята 2003 Bosch има комплекти за рециклаж! Успех и не се давай! тези каручки са евтина поддръжка и се представят супер за клас 4х4! Наздраве

hristian37

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 154
  • Гр. София, кара Sorento 2006, 2.5 CRDI, AT
Re: Kia Sorento 2.5crdi 170 авариен режим след 2500 оборота
« Отговор #3 -: Октомври 10, 2021, 02:52:05 pm »
Дюзи приятелю! Намери със спринцовки коя се ебава и я рециклирай! На моята 2003 Bosch има комплекти за рециклаж! Успех и не се давай! тези каручки са евтина поддръжка и се представят супер за клас 4х4! Наздраве
Дай инфо за този комплект, откъде може да се купи и колко струва.
Кара Киа Соренто 2006, дизел

Radi87

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
Re: Kia Sorento 2.5crdi 170 авариен режим след 2500 оборота
« Отговор #4 -: Октомври 16, 2021, 07:42:55 pm »
Благодаря за съвета. Интересното е че взех 2 комплекта дюзи от автоморга и с двата е същото, даже по зле. За това не ми се рискуваше да давам пари за рециклиране и след това пак да забива, но има вероятност и тези които съм взел да са тоталка, не са проверявани
Дюзи приятелю! Намери със спринцовки коя се ебава и я рециклирай! На моята 2003 Bosch има комплекти за рециклаж! Успех и не се давай! тези каручки са евтина поддръжка и се представят супер за клас 4х4! Наздраве

hristian37

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 154
  • Гр. София, кара Sorento 2006, 2.5 CRDI, AT
Re: Kia Sorento 2.5crdi 170 авариен режим след 2500 оборота
« Отговор #5 -: Октомври 17, 2021, 10:26:18 am »
Нали знаеш, че дюзите при 170 кс, са по различни от тези при 140 кс. Или поне номера им е друг.
Кара Киа Соренто 2006, дизел

Radi87

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
Re: Kia Sorento 2.5crdi 170 авариен режим след 2500 оборота
« Отговор #6 -: Октомври 28, 2021, 06:02:34 pm »
 Оправи се след смяна на регулатора на рейла с нов!!!
link=topic=5887.msg48580#msg48580 date=1634455578]
Нали знаеш, че дюзите при 170 кс, са по различни от тези при 140 кс. Или поне номера им е друг.
[/quote]

hristian37

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 154
  • Гр. София, кара Sorento 2006, 2.5 CRDI, AT
Re: Kia Sorento 2.5crdi 170 авариен режим след 2500 оборота
« Отговор #7 -: Октомври 31, 2021, 08:12:48 pm »
Оправи се след смяна на регулатора на рейла с нов!!!
link=topic=5887.msg48580#msg48580 date=1634455578]
Нали знаеш, че дюзите при 170 кс, са по различни от тези при 140 кс. Или поне номера им е друг.
[/quote]
Еми честито, но в първия си пост пишеш, че и рейла си сменял и помпата.
Кара Киа Соренто 2006, дизел