Здравейте,
Преди 3 дена си взех киа, закарах я в сервиз колос за смяна масла - ДВГ,диферениали, раздатка, скорости(опресняване) и тук там някой тампон..
уж пълно обслужване ... За сега върви и вози много приятно поне 1-те 500км .
Имам няколко въпроса за 4х4:
- на бутона има 2 степени ауто и low4x4 , постоянно зацепена ли се води или при нужда включва заден/преден мост .
- това нещо дали има шанс да има блокировка на диференциала , или щом нямам бутон lock - е без блокажи.
- става ли за леки горски разходки без напъване и баири ?
Относно мотора :
- на колко км е хубаво да се сменя вергата , има ли индикация когато стане за смяна или директно се къса и отива за основен ремонт ?
- пистовият ремък на колко км. е удачно да се сменя ?
-четох някъде че този мотор има проблем с мазането , сложили са ми масло корейско hundai ДПФ - 5W30, казаха че на 15 000 се сменя , но повече от 10к несмятам да го мъча ...
- нафта за сега само от еко + малко бардал за всеки случай
.
- някакви слаби места за които да обръщам повече внимание ?
относно окачване :
- има ли под кормилната рейка демпферен амортисьор - който спомага де се лашка много при неравности (при рекстън-а има, даже и на ц-клас на мерцедес има
)
- е ли необходимо долълнително подсилване на окачването или и така си е достатъчно здраво .