Автор Тема: Пали, когато си поиска!  (Прочетена 1196 пъти)

viksen_85

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Пали, когато си поиска!
« -: Септември 24, 2021, 11:18:34 am »
Здравейте, от скоро съм собственик на KIA CEED 1.6 бензин/газ 2008 година, която трудно палеше, но винаги от първи път. което се оказа в последствие от почти тотално унищожен стартер. Същият беше рециклиран основно и сега върти, както трябва, няма провлачване. Но запалва, когато си иска. Особено тежко е положението сутрин, когато пали от 5-ти, 6-ти път, а може и да запали от втори. Това го отдадох на газовото, но в последствие започна да го прави и на топъл двигател. Може ли да ми кажете лампата на имобилайзера при КИА трябва ли да угасне след секунда две, както при другите коли или остава светеща до запалването?

ger4o

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 62
Re: Пали, когато си поиска!
« Отговор #1 -: Септември 24, 2021, 01:46:01 pm »
Колега тази тема е дъвкана толкова много ,че не вярвам някой да ти отговори на въпросите.Във форума има достатъчно теми по твоя казус1

viksen_85

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Re: Пали, когато си поиска!
« Отговор #2 -: Септември 24, 2021, 02:00:46 pm »
Доста четох из форума, но просто симптомите не съвпадат. Мен по-скоро ме навежда на мисълта за проблем с имобилайзера, защото ключето на таблото свети по всяко време, понякога изобщо не иска да гасне, затова реших и да попитам:)

ktasimir77

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 89
Re: Пали, когато си поиска!
« Отговор #3 -: Септември 24, 2021, 03:20:11 pm »
Една диагностика през odb-то ще ти даде насока, ако не и решението.

viksen_85

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
Re: Пали, когато си поиска!
« Отговор #4 -: Ноември 09, 2021, 09:16:15 am »
Проблема е решен и ако се чакаше само на OBD-то сигурно и аз щях да съм се отървал от нея, както е направил италианеца преди мен. Проблема се оказа от ниско налягане на бензина в рейката, постоянно вариращо между 1.5 и 3.5 бара, което естествено води до палене от първи - втори път или от 15-ти път, а може и да не иска да запали на бензин, а само на газ. След разглобяване на цялата кошница на помпата в резервоара, освен филтър, който явно никога не е сменян се оказва, че липсва и някакво гумено кръгло уплътнение на помпата. След слагането му и смяна на бензиновия филтър, вече пали веднага и налягането в рейката си закова на 3.5 бара. Успех колеги.