FACEBOOK СТРАНИЦАТА НИ
Здравейте, виждам, че в тази тема не е писано скоро, но аз имам гореописания проблем. Карам Sportage дизел 2000 куб. 2017г. от 3-4 месеца. Първият път, когато светна лампата за DPF не знаех каква е, карайки отбих и изгасих колата. След като запалих отново нямаше светеща лампа. Питах и ми казаха, че не е трябвало.Вече знаех, че трябва да карам на по-високи обороти ако светне отново. Това се случи месец по-късно. Шофирах дълго време, дори на спортен режим, но лапмата не гаснеше. Тъй като карам предимно градско, вече няколко пъти, когато имам дълго шофиране лампата светва и не угасва, независимо от карането, разстоянието и т.н. докато не загася колата, като в един от последните пъти светна и лампата за проверка на двигателя. Отидох в оторизиран сервиз на Киа, където направиха на място регенерация (е поне така казаха), тръгвайки от сервиза не светеше нищо нередно на таблото и след 6км. лампата светна отново. Върнах се, отново я закачиха, изчистиха, тръгнах и след 10км. светна, като засега поне, не свети лампата за двигателя(вероятно до време). Разговарях с тях и казаха, че има два варианта:1. Премахване на DPF и изчистването му в компютъра на колата.2. Смяна на DPF, което е значителна сума.Изчетох всичко писано тук и в чужди сайтове за проверка на турбо система, смукателен коректор, ЕГР клапан, датчик - да се проверят ли?Моля за съвет от изпатилите от вас в крайна сметка как да подходя! Предварително благодаря!
Здравейте,Благодаря Ви за отговорите. Говорих със сервиза и ми казаха, че грешката, която е посочило при диагностиката е Р2003 (не е ефективен DPF). Поради изключително високата цена за нов (10550лв. препоръчват да се махне напълно и да се настрой компютъра, че го няма. В момента грешка на таблото няма, но карах само малко градско през уикенда и вероятно ще излезе, когато тръгна на по-дълъг път. Чудя се колко време мога да карам така и дали рискувам да стане нещо по-лошо. Благодаря за мненията и препоръките.