До колкото виждам това е NOX сензора или ламбда сондата на дизела. Повечето марки автомобили при неизправен NOX не правят регенерация и се запушва ДПФ, за пореден път се убеждавам че азиатските автомобили са много по добри и един проблем не води до друг лавинообразно като при европейските NOX DPF EGR едно след друго . Истината е че този сензор е еднакъв във всички автомобили и дефектира масово разликата е в номера , буксата и подредбата на пиновете . За Мерцедес и Ваг струва около 1000лв , интересно ми е колко ти струва на теб.
Сега като разгледах снимки на NOX сензори видях че има и други форми но принципно функционално са еднакви . Твоя излезе като оригинален в алито 900лв а като аналог на който да прехвърлиш буксата 100 и нещо, пълно безумие но такъв е живота.