Добре Дошли във Форума
Напиши коя година са двете коли и кое евро са. Освен това имат ли ДПФ филтри и катализатори и дали са налични.
Цитат на: rmk в Януари 05, 2024, 11:19:26 amНапиши коя година са двете коли и кое евро са. Освен това имат ли ДПФ филтри и катализатори и дали са налични.Octavia - 2006, Евро-2 (по спомени), помпа-дюза, наличен катализатор.KIA Ceed III - 2019, Евро-6, наличен катализатор, наличен DPF.Двете коли са почти еднакво тежки. Киата е по-ниска, по-обтекаема, с подчертано по-добра инерция (щото спирачките на шкодата не отделят добре - конструктивен проблем). Двигателят на киата е с по-малък обем, което е предпоставка да харчи по-малко на празен код, но нъцки... точно там хващам най-големия разход!?Интересно защо в KIA Motors отказват да коментират проблема, а и да го решават??? Смениха горивния филтър, за първите 160 км разхода си остана висок, не виждам как ще спадне по-нататък!
Octavia - 2006, Евро-2 (по спомени), помпа-дюза, наличен катализатор.KIA Ceed III - 2019, Евро-6, наличен катализатор, наличен DPF.Двете коли са почти еднакво тежки. Киата е по-ниска, по-обтекаема, с подчертано по-добра инерция (щото спирачките на шкодата не отделят добре - конструктивен проблем). Двигателят на киата е с по-малък обем, което е предпоставка да харчи по-малко на празен код, но нъцки... точно там хващам най-големия разход!?Интересно защо в KIA Motors отказват да коментират проблема, а и да го решават??? Смениха горивния филтър, за първите 160 км разхода си остана висок, не виждам как ще спадне по-нататък!
... Това какво дават като разход от завода няма нищо общо с реалните условия според мен ...
... На сиида му се налага да покрива доста по-сериозни екологични норми. ...... Екологията пречи както на вървежа, така и на разхода. ...
Преди да премахваш каквото и да било първо може да отидеш на диагностика и да погледнеш състоянието на дюзите има активни тестове които показват състоянието на мотора- компресия и корекцията на дюзите също и на колко километра прави регенерация.